Aanvraagnummer: 6640
Organisatie: Gemeente Baarn
Locatie: Baarn
Uren per week: 16-24 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 27-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
Bij de gemeente Baarn zijn ruim 155 medewerkers in dienst. Om onze ambities te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoner en organisatie.
Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met deze collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Ook zijn er korte lijnen met het gemeentebestuur en het management. Wij werken steeds meer in verbinding met de inwoners, maar ook intern met onze collega’s van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen.
De organisatie is flink in beweging. De focus van de gemeente Baarn is gericht op het centraal stellen van de klant en het verder ontwikkelen van de organisatie en de dienstverlening. Regelmatig zijn wij op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich herkennen in onze kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend.
Opdracht
De kandidaat vervangt een deel van de reguliere taken van een medewerker met verlof en verricht werkzaamheden als projectleider duurzame elektriciteitsopwekking. Hiervoor wordt gewerkt aan de ontwikkeling van projecten waarmee duurzame elektriciteit wordt opgewekt zoals een drijvende zonneweide op het Beltgat, zonnepanelen langs infrastructuur (OER A1), een zonnewand bij de gemeentewerf en twee lopende regionale trajecten, namelijk solar carports en grootschalig zon-op-dak. Het is de taak van de projectleider om relevante partijen bij elkaar te brengen, deel te nemen in de relevante (regionale) overleggen en onderzoek te (laten) doen. Bovenal is het de taak van de projectleider om te zorgen dat de voortgang in de projecten gerealiseerd wordt, mede door (bestuurlijke) besluitvorming.
Vereisten
1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van RO / Duurzaamheid;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider op het gebied van duurzaamheid;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente.
Gunningscriteria
4. Afgeronde opleiding op minimaal wo-master niveau (20 punten);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider in een gemeentelijke organisatie (40 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met ruimtelijke trajecten (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in projecten ten behoeve van duurzame elektriciteitsopwekking (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Gestructureerde manier van werken;
- Resultaatgericht;
- Creatief;
- Volhardend;
- Verbindend;
- Teamspeler;
- Politiek-bestuurlijke sensitiviteit.
Functieschaal
De referentieschaal voor deze functie is 10.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: in overleg
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 28 januari 2025, tussen 10:00 en 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn ontvangen zo snel mogelijk. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 27 januari 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.