Fraud Blocker Projectleider Gebiedsontwikkeling | Gemeente Oldebroek | ZZP

Projectleider Gebiedsontwikkeling

Logo van Gemeente Oldebroek met de naam in blauwe tekst en een schildembleem met drie witte bladeren op een groene achtergrond.

Aanvraagnummer: 5588
Organisatie: Gemeente Oldebroek
Locatie: Oldebroek
Uren per week: 8 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-01-2025
Optie tot verlenging: 3 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 17-12-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Let op! Deze opdracht kan niet als zzp’er uitgevoerd worden. Wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient deze in dienst te gaan via Payroll/Detachering/Uitzendbureau. Bij inschrijving dient expliciet benoemd te worden via welke partij de opdracht wordt vervuld.

Organisatie
De gemeente Oldebroek is in beweging! Samen werken we aan een sterke en leefbare samenleving, vanuit onze kernwaarden: dienstverlenend, eigenaarschap, verbindend, flexibiliteit en vakbekwaam. Het moderne gemeentehuis biedt alle benodigde voorzieningen.

Dit ga je doen
- Je stelt een visie op voor één van onze zoekgebieden voor wonen;
- Je onderhandelt, zorgt voor projectdefinities, planningen, rapportages en bestuurlijke afwegingskaders;
- Je stuurt op geld, organisatie, kwaliteit, informatie en tijd gedurende het gehele proces;
- Je anticipeert op ontwikkelingen en onderneemt tijdig actie als prestatieafspraken in gevaar komen;
- Je adviseert over en regisseert inwonerparticipatie en interactie met projectbetrokkenen.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Afgeronde hbo-opleiding richting ruimtelijke ordening en/of planologie;
2. Minimaal 5 jaar werkervaring als projectleider gebiedsontwikkeling bij een gemeente;
3. Ervaring met het vormgeven van visies voor woningbouwprojecten en het participatieproces (beschrijf separaat in het cv);
4. Ervaring met onderhandelen en het sluiten van overeenkomsten.

Gunningscriteria
5. Minimaal 3 jaar ervaring als projectleider gebiedsontwikkeling toegespitst op stedenbouw (beschrijf separaat in het cv) (30 punten);
6. Ervaring als projectleider in een vergelijkbare (plattelands)gemeente (+/- 25.000 inwoners) (20 punten);
7. Ervaring met onderhandelingen en participatieprocessen (beschrijf separaat in het cv) (15 punten);
8. Ervaring als adviseur van gemeenteraad en college van B&W (15 punten);
9. Ervaring met CAD, Photoshop, PowerPoint en Illustrator (10 punten);
10. Specialisatie richting stedenbouwkunde door opleiding/cursus op minimaal hbo-niveau (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.

Competenties
- Resultaatgericht;
- Accuraat;
- Zelfstandig;
- Verantwoordelijk;
- Integer.

Gunningscriteria beoordeling
De cv’s worden onderling vergeleken. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aan het profiel voldoet. Overige kandidaten ontvangen bericht over de voortgang.

Functieschaal
Deze functie valt onder schaal 11, volgens de CAO van de opdrachtgever.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Hybride werken: Nee
Werkdagen: 1 dag per week

Planning
Gesprekken vinden plaats op donderdag 19 december 2024 vanaf 09.00 uur. Uiterlijk woensdag 18 december ontvangen genodigden bericht.

Overige informatie

  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist;
  • Een geheimhoudingsverklaring is verplicht;
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, dient deze geregistreerd te staan in het handelsregister conform Waadi.

De reactietermijn sluit op 17 december 2024, om 09.00 uur.