Projectleider ICT/Informatievoorziening

Logo van Gemeente Haaksbergen met een rood schild met een witte ster en kroonsymbool, naast de tekst "GEMEENTE HAAKSBERGEN" in zwart en grijs.

Aanvraagnummer: 9096
Contractvorm: Detachering ZZP
Organisatie: Gemeente Haaksbergen
Locatie: Haaksbergen
Uren per week: 8 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Overijssel
Startdatum: 01-05-2025
Optie tot verlenging: Ja. 2 keer 6 maanden
Sluitingsdatum: 23-04-2025 09:30

LET OP! Deze opdracht is gesloten



Bij de gemeente Haaksbergen zoeken wij voor de periode van vier maanden, een Projectleider ICT/Informatievoorziening.
Een afgebakende opdracht met de volgende taken, waarbij je bij projecten gaat begeleiden en ondersteunen:
  • Technische ondersteuning bij verbouwing raadzaal (audiovisuele middelen).  
  • Aanbesteding GBI World begeleiden, implementeren en afronden van het project binnen het aangegeven periode van 4 maanden
  • Projectondersteuning bij vervanging JCC en Sociale Regie
  • Contactpersoon voor samenwerkingsverbanden
  • Je zorgt voor inbedding van de softwarebroker
  • Je maakt afspraken met de leveranciers en leeft de afspraken na
  • Je Implementeert Suite voor SR.
  • Je ondersteunt met SoftwareOne
  • Verdere ICT ondersteuning en ICT/ I-advies, waar nodig
Vereisten / Knock-out criteria
  1. Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk).
    • Akkoord (0 Punten)
    • Niet akkoord (0 Punten)
  2. Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.
    • Akkoord (0 Punten)
    • Niet akkoord (0 Punten)
  3. Afgeronde HBO opleiding, in de richting van Informatica
    • Ja (0 Punten)
    • Nee (0 Punten)
  4. De kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring binnen gemeenten.
  5. De kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar met ICT en informatiemanagement.
  6. De kandidaat heeft recente ervaring met softwarebrokers.

Gunningscriteria / Wensen
  1. De kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring binnen gemeenten.
    • Meer dan 3 jaar (10 Punten)
    • 1 tot 3 jaar (5 Punten)
    • Minder dan 1 jaar (0 Punten)
  2. De kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar met ICT en informatiemanagement.
    • 1 jaar of meer in de afgelopen 5 jaar (10 Punten)
    • Minder dan 1 jaar in de afgelopen 5 jaar (0 Punten)
  3. De kandidaat heeft recente ervaring met deze twee softwarepakketten, gebruikt door gemeenten: - Suite voor SR. - SoftwareOne
    • Ja, met beiden (10 Punten)
    • Met 1 of minder (0 Punten)
  4. De kandidaat werkt 100% op locatie. Hybride werken is geen optie.
    • Ja (10 Punten)
    • Nee (0 Punten)
  5. De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - servicegericht - oplossend denken - pragmatisch - flexibel - teamspeler - zelfstandig - efficient werken
    • Uitstekend (30 Punten)
    • Goed (20 Punten)
    • Voldoende (10 Punten)
    • Onvoldoende (0 Punten)