Fraud Blocker Projectleider Ontvlechting Provincie Groningen (HRM / Financiën / ICT)

Projectleider Ontvlechting Provincie Groningen (HRM / Financiën / ICT)

Logo van omgevingsdienst groningen met gestileerde industriële en natuurlijke elementen in grijs, met daaronder de naam in oranje.

Aanvraagnummer: 5799
Organisatie: Omgevingsdienst Groningen
Locatie: Omgevingsdienst Groningen
Uren per week: 16 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Groningen
Startdatum: 13-01-2025
Optie tot verlenging: 1 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 20-12-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
De Omgevingsdienst Groningen voert taken uit op het gebied van vergunningverlening, toezicht en handhaving op milieu, bouwen en wonen voor gemeenten en de provincie Groningen. De dienst is eindverantwoordelijk voor de veiligheid rond risicovolle bedrijven, zoals chemiebedrijven, in Noord-Nederland (Drenthe, Friesland en Groningen).

Opdrachtformulering
Aanleiding
De provincie Groningen ondersteunt de bedrijfsvoering van de ODG op het gebied van HRM/Payroll, Financiën en ICT. Onderzoek naar samenwerking toont aan dat standaardisatie essentieel is. In 2024 is besloten om de HRM- en financiële diensten gefaseerd te ontvlechten en voor ICT een hybride oplossing in te richten. Hierbij blijft de provincie verantwoordelijk voor technisch applicatiebeheer en werkplekbeheer, terwijl ODG de telefonie zelf regelt. De provincie blijft actief bijdragen aan deze transitie.

Vraag
De ODG zoekt een ervaren projectleider op het gebied van HRM/Payroll, Financiën en ICT-transities. Deze persoon maakt een plan van aanpak en voert dit uit in samenwerking met disciplines van de ODG en de provincie Groningen.

Vereisten
1. Afgeronde hbo-opleiding;
2. Minimaal 5 jaar ervaring als projectleider;
3. Ervaring met nieuwe inrichting van HRM- en financiële systemen (AFAS HR/Profit, Unit4/Corsa);
4. Ervaring met veranderingen binnen een overheidsorganisatie;
5. Ervaring met procesverbeteringen;
6. Bereidheid om in Veendam en Groningen te werken;
7. Ervaring met het selecteren en aansturen van projectgroepen;
8. Minimaal 3 jaar ervaring als projectleider bij transities op het snijvlak van HRM/Payroll, ICT en Financiën bij overheden.

Vermeld in het cv hoe u of de aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.

Competenties
- Resultaatgericht
- Flexibel en betrokken

Functieschaal
Functieschaal 11.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s in het Nederlands, inclusief minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag.

Reactietermijn
De reactietermijn sluit op vrijdag 20 december 2024 om 09.00 uur.