Fraud Blocker Projectleider Riolering - Freelance Opdrachten

Projectleider Riolering

Logo van de gemeente Kaag en Braassem, met een gestileerd paars kruis naast de tekst in groen en paars.

Aanvraagnummer: 3740
Organisatie: Gemeente Kaag en Braassem
Locatie: Kaag en Braassem
Uren per week: 12 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 45566
Optie tot verlenging: 2 maal 12 maand(en)
Sluitingsdatum: 19-09-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht Als Projectleider Riolering ga je aan de slag met het uitvoeren van het Meerjarig Onderhoudsbestek Rioolreiniging en Inspectie (het voorbereiden, uitvoeren van de meerjaren planning en eventueel calamiteiten).

  1. Het uit laten voeren van een maatregeladvies en dit toetsen en afstemmen met beheer;
  2. Het opnieuw aanbesteden van:
    1. Een 4 jarig OMOP Rioolreiniging en Inspectie;
    2. Een 4 jarig OMOP Rioolrenovatie;
    3. Een 4 jarig OMOP Kolkenreiniging;
    4. Een 4 jarig Riool Calamiteiten;
    5. Een 4 jarig OMOP Relinen
  3. Het uitvoeren van het meerjarig relinen-bestek (voorbereiden, uitvoeren meerjaren planning en eventueel calamiteiten) en directie voering en afstemmen met beheer (BRP maatregelen en projecten bepalen wat wel en niet relinen);
  4. Het voorbereiden en laten uitvoeren van kleine vervanging reparatie (deel renovatie) en directievoering;
  5. Het voorbereiden en laten uitvoeren van nog een aantal BRP maatregelen (die deels al zijn uitgevraagd) en directievoering;
  6. Het zorgdragen voor tijdig aanleveren en controleren riool revisies van verricht werkzaamheden;
  7. Ondersteuning t.a.v. aanbestedingsregelgeving en bestek vragen etc.
  8. Coördineren kolkenreiniging ROK 2023-2027 en rioolreconstructie.

Vereisten / Kock-outcriteria
1. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten;
2. Een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau in de richting van Civiele techniek;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider binnen een gemeente op het gebied van civiele techniek / ruimtelijke ontwikkeling;
4. Aantoonbare kennis van UAV en RAW.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar binnen een gemeente als projectleider civiele techniek / ruimtelijke ontwikkeling (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring op het gebied van contractmanagement (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van RAW bestekken en SSK raming (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het aansturen van een team of begeleiding van een groep medewerkers (10 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met het adviseren binnen een politiek bestuurlijke omgeving (10 punten).

Competenties

  • Projectmanagement;
  • Communicatieve vaardigheden;
  • Netwerken;
  • Plannen;
  • Coördineren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja, in overleg

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in de week van 23 september 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 19 september 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kun je reageren.