Fraud Blocker Projectleider TOPDesk / Selfserviceportal SHN | ZZP

Projectleider TOPDesk / Selfserviceportal SHN

Logo voor Slachtoffer Hulp Nederland op een paarse achtergrond met witte tekst.

Aanvraagnummer: 6888
Organisatie: Slachtofferhulp Nederland
Locatie: Utrecht
Uren per week: 4 tot 16 uur
Tarief: €125 per uur
Duur van de opdracht: 18 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 06-02-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie  
Slachtofferhulp Nederland werkt vanuit 11 districten en enkele landelijk werkende teams. Binnen elk district zijn verschillende soorten dienstverlening aanwezig. De dienstverlening richt zich op het informeren, adviseren en ondersteunen van cliënten. Daarnaast vertegenwoordigt Slachtofferhulp Nederland de belangen van slachtoffers in de maatschappij en stimuleert zij kennisontwikkeling op het gebied van slachtoffers en hulp aan slachtoffers en hun naasten. 

Opdracht 
SHN is bezig met het uitrollen van de TOPDesk applicatie over haar gehele ondersteunende dienstverlening. Hiervoor wordt binnen de Centrale Projecten Raad van SHN een project gestart om dit te realiseren. Het doel van het project is de huidige architectuur van de afdeling Huisvesting door te zetten over geheel SHN.  

De projectleider stelt mede de projectaanvraag op voor de centrale projecten raad en schrijft mede het projectplan. Leidt het project vanaf het toekennen van de project aanvraag tot aan de realisatie en implementatie van het project. De geschatte doorlooptijd is 18 tot 24 maanden met een gemiddelde inzet van 4 tot 8 uur per week (met uitschieters van meer dan 8 uur per week) en 42 weken per kalenderjaar. 

Vereisten 
1. Aantoonbare werkervaring met TOPDesk,  
2. Aantoonbare werkervaring met non-profit organisaties; 
3. Aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau.  

Gunningscriteria 
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als projectleider met de implementatie van TOPDesk Selfservice portal (50 punten);
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als facilitair adviseur binnen een overheidsorganisatie (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het implementeren van selfservice portal toepassingen (20 punten);
7. Een maximum uurtarief van € 125,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer én fee Flextender (10 punten). 

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jijzelf / de door jouw aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Projectmanagementvaardigheden;
  • Communicatievaardigheden;
  • Kennis van procesoptimalisatie;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Technische affiniteit.

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals

1.

CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 13 februari 2025 van 09.00 uur tot 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 11 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 6 februari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kan je reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

6888 - Projectleider TOPDesk / Selfserviceportal SHN