Fraud Blocker Projectleider Wonen en Zorg | Gemeente Rhenen | ZZP Opdracht

Projectleider Wonen en Zorg

Logo van de gemeente Rhenen, met gestileerde groene en blauwe vormen en de tekst "gemeente Rhenen" in groene en blauwe letters.

Aanvraagnummer: 6245
Organisatie: Gemeente Rhenen
Locatie: Rhenen
Uren per week: 8 uur
Tarief: €132 per uur
Duur van de opdracht: 9 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: z.s.m.
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 08-01-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in gemeente Rhenen!
Rhenen is een prachtige historische vestingstad in het zuidoosten van de provincie Utrecht. Met de Nederrijn, de bossen van de Utrechtse Heuvelrug en toeristische trekpleisters zoals Ouwehands Dierenpark en de Grebbeberg, is het hier heerlijk wonen en werken. De gemeente heeft veel te bieden: prachtige natuur, wandel- en fietsroutes, én ruiterpaden. Of je nu door Rhenen, Elst of Achterberg wandelt, in Rhenen ervaar je rust en avontuur. Rhenen is goed bereikbaar met trein, bus en auto en speelt een belangrijke toeristische rol.

Onze werkwijze
We werken voortdurend aan het verbeteren van onze dienstverlening en versterken onze rol in de regio. We bieden ruimte voor talent, stimuleren samenwerking en werken resultaatgericht. Zelforganisatie en het maken van een verschil staan bij ons centraal. Kom jij ons versterken?

Opdracht
Algemeen: Het proactief vervullen van de rol van projectleider op strategisch, tactisch en operationeel niveau.

  • Bewaken van de projectkaders (geld, risico’s, organisatie, tijd, informatie, communicatie, kwaliteit);
  • Projectleiding en verantwoordelijkheid voor het uitvoeren van het uitvoeringsprogramma.

Verantwoordelijkheid voor overleg en afstemming:

  • Deelname aan portefeuille-overleggen met de wethouder, inclusief bespreking van knelpunten en bestuurlijke keuzes;
  • Voorbereiden en verzorgen van stukken voor besluitvorming en informeren van het bestuur;
  • Informeren van de verantwoordelijke manager en interne spelverdeler binnen de gemeente;
  • Aanspreekpunt intern en extern namens de gemeente;
  • Vormgeven van een communicatiestrategie richting interne organisatie, externe partners en belanghebbenden;
  • Organiseren van informatieverstrekkingen zoals informatieavonden, in samenwerking met communicatieadviseurs;
  • Regie op het samenstellen en uitvoeren van het uitvoeringsprogramma op het gebied van wonen-welzijn-zorg voor ouderen en andere doelgroepen;
  • Betrokkenheid bij de opstelling van het volkshuisvestingsprogramma 2025 (onderdeel wonen en zorg).

Vereisten / Knock-outcriteria

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau;
  • Minimaal 5 jaar ervaring als projectleider op het gebied van wonen;
  • Minimaal 3 jaar ervaring als adviseur op het gebied van wonen en zorg;
  • Ervaring binnen een bestuurlijke omgeving met het samenbrengen van meerdere stakeholders.

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)

  • Opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau in management & organisatie gezondheidszorg (20 punten);
  • Minimaal 1 jaar ervaring als adviseur wonen & zorg bij een gemeente (30 punten);
  • Minimaal 1 jaar ervaring op het gebied van wonen & zorg voor ouderen (25 punten);
  • Minimaal 5 jaar ervaring binnen een overheidsorganisatie (10 punten);
  • Een maximum uurtarief van €132,00 exclusief BTW, inclusief reiskosten woon-werk (15 punten).

Competenties

  • Hands-on mentaliteit;
  • Aanjager;
  • Conceptueel denker.

Beoordeling van de gunningscriteria
De opdrachtgever beoordeelt cv’s van kandidaten die aan de minimumeisen voldoen op de genoemde gunningscriteria. Kandidaten met de hoogste scores worden uitgenodigd voor een selectiegesprek. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in schaal 10 volgens de toepasselijke CAO van de opdrachtgever.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, inclusief minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt in overleg uitgevoerd. Hybride werken is niet mogelijk.

Planning
Gesprekken zijn gepland op maandag 13 januari 2025. Uiterlijk vrijdag 10 januari 2025 ontvangen uitgenodigde kandidaten bericht. Overige kandidaten worden na de gesprekken geïnformeerd.

Overige informatie

  • De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG);
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze in het handelsregister geregistreerd staan als bedrijf conform Waadi.

Reactietermijn
Je kunt reageren tot woensdag 8 januari 2025, 09.00 uur.


Reageer nu op deze opdracht!

6245 - Projectleider Wonen en Zorg