Fraud Blocker Projectmanager Bouw | Gemeente Arnhem | Freelance Opdracht

Projectmanager Bouw

Logo van Gemeente Arnhem met tekst "Gemeente Arnhem" in blauw met aan de rechterkant een gestileerd adelaarswapen.

Aanvraagnummer: 4517
Organisatie: Gemeente Arnhem
Locatie: Arnhem
Uren per week: 16
Tarief: €110 per uur
Duur van de opdracht: 1 jaar en 7 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 4-11-2024
Optie tot verlenging: Ja, tot maximaal 12 maanden
Sluitingsdatum: 31-10-2024 23:59

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

Aanleiding van de opdracht:

Het Vastgoedbedrijf (hierna VB) is op zoek naar een projectmanager/bouwmanager voor de realisatie van een uitbreiding van MFC de Salamander in Arnhem en de vervanging van de installaties in het reeds bestaande deel in het kader van frisse scholen klasse-B.

Voor de uitbreiding is in overleg met afdeling Onderwijshuisvesting en de in de MFC gehuisveste scholen een eerste schetsontwerp/getekend PvE opgesteld. Dit ter vervanging van bestaande noodlokalen in de vorm van definitieve uitbreiding met een oppervlakte van ongeveer 400m2, een herindeling van delen van de begane grond en 1e verdieping, waaronder 2 speellokalen en onderwijsruimten. Naast de uitbreiding van het bestaande gebouw speelt dat de installaties in het reeds bestaande deel moeten worden aangepast naar frisse scholen klasse-B. Hiervoor is reeds het nodige in voorbereidt.

De gewenste aanpassingen kunnen echter niet zonder dat wordt gekeken naar het benodigde aansluitvermogen, want het aansluitvermogen om het bestaande gebouw aan frisse scholen klasse B te laten voldoen is niet toereikend. In het kader van de netcongestie worden hiervoor nu al concrete oplossingen in kaart gebracht. Dit heeft dus ook consequenties voor de uitbreiding.

In verband met toenemende vragen binnen het VB wordt deze opdracht zo ingestoken dat de gevraagde projectmanager het complete traject tot en met de oplevering organiseert. Tijdens dit traject vindt er regelmatig overleg plaats met de vastgoedontwikkelaar en vastgoedmanager over aanpak, projectinhoudelijke zaken en planning.


Verantwoordelijkheden

Wat zijn de werkzaamheden en wat is het beoogde opdrachtresultaat?

  • Overleg met en rapporteren aan projectteam;
  • Vervolmaken van het RF Programma van Eisen met een technisch PvE;
  • Keuze aanbestedingsvormen (ontwerp en realisatie);
  • Coördinatie ontwerp en realisatie, zoals bijvoorbeeld;
    • Architectenselectie en selectie overige adviseurs;
    • Regelen aanpassing bestemmingsplan, benodigde onderzoeken en vergunningen
    • Ontwerpfasen aansturen en afronden dmv fasedocumenten;
  • Opstellen en periodiek actualiseren van stichtings- en exploitatie kosten en planning;
  • Bouwoverleggen plannen, voorzitten en notuleren;
  • Participatie met eindgebruikers en omwonenden;
  • Organiseren directievoering en toezicht tijdens uitvoering;
  • Oplevering;

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 4 november 2024 tot en met 30 juni 2026 voor 16 uur per week. De kandidaat is beschikbaar voor een interview op 4 november tussen 9.00 - 12.00 uur. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven. Indien gewenst kunt u gebruik maken van het template cv van de Gemeente.

Eis 2. De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal Bachelor (hbo) / Wo (master) werk- en denkniveau; Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

Eis 3. De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie, bij een bouwmanagement adviesbureau, gemeente, woningcoöperatie, vastgoedontwikkelaar of belegger. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

Eis 4. Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met opdracht specifieke voorwaarden. Zie bijlage Algemene Inhuurvoorwaarden Inhuurbalie026. Gemeente Arnhem werkt met een eigen inhuurapplicatie waarin een leverancier zich, na gunning, dient in te schrijven. In deze applicatie worden ook de urenregistratie en facturatie geregistreerd.


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )

Offertes die onder de maat scoren, lager dan 50% zullen wij niet beoordelen en kunnen worden afgewezen op basis van een te lage kwaliteit.

De Gemeente Arnhem behoudt zich het recht voor om offertes terzijde te leggen indien er overmatig veel taal -en/of spelfouten voorkomen.


Gunningscriteria Kwaliteit

30 %

Wens 1. De kandidaat heeft aantoonbaar een afgeronde opleiding richting bouwkunde, vastgoed- real estate (management) of vergelijkbaar. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = De kandidaat heeft geen afgeronde opleiding richting bouwkunde, vastgoed- real estate (management) of vergelijkbaar. 5 = De kandidaat heeft een afgeronde opleiding richting bouwkunde, vastgoed- real estate (management) of vergelijkbaar.

45 %

Wens 2. De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met coördinatie in ontwerp en realisatie van gebouwen in de publieke sector. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

25 %

Wens 3. Vereiste competenties en vaardigheden: Klantgerichtheid Overtuigingskracht Aansturen groep Omgevingsbewustzijn Visie Deze competenties zijn terug te vinden in de Competentiegids van het Rijk; https://www.functiegebouwrijksoverheid.nl/mijn-loopbaan/competentietaal-rijk Per competentie / vaardigheid kan een score van maximaal 5% behaald worden Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek.


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 110,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

De interviews zullen plaatsvinden op 4 november 2024 tussen 9.00 - 12.00 uur fysiek op locatie. U wordt hierover tijdens de uitnodiging over geïnformeerd.

Uitsluitend de externen die na een schriftelijke beoordeling van de offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de offertes blijkt dat er meer dan drie externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken externen worden uitgenodigd voor een interview.


Reageer nu op deze opdracht!

4517 - Projectmanager Bouw