Fraud Blocker Projectmedewerker HR | Gemeente Schouwen-Duivenland | ZZP

Projectmedewerker HR

Logo met de tekst "Gemeente Schouwen-Duiveland" in het zwart op een witte achtergrond.

Aanvraagnummer: 7392
Organisatie: Gemeente Schouwen-Duivenland
Locatie: Zierikzee
Uren per week: 24 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zeeland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 03-03-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie
Met zo’n 400 collega’s zetten we ons bij de gemeente Schouwen-Duiveland dagelijks in voor ons mooie eiland. We juichen initiatieven vanuit onze samenleving van harte toe en helpen waar mogelijk. Hierbij denken we niet vanuit wat ‘moet’; we denken juist vanuit wat kan. We stellen hierbij de mensen – onze inwoners, ondernemers, en gasten – centraal. Dit geldt ook voor iedereen die bij de gemeente Schouwen-Duiveland werkt. Omdat ‘de mens centraal stellen’ voor iedere functie wat anders betekent, krijg je bij ons de ruimte om hier je eigen aanvulling aan te geven. Een bewezen sleutel tot succes!

Team
Als team P&O (HR) zijn wij een professionele en betrouwbare adviseur, partner en uitvoerder. We hebben een brede organisatieblik waarbij het belangrijk is dat we zowel signaleren, analyseren en acteren zodat we HR beleid verder kunnen ontwikkelen en onze ambitieuze HR plannen realiseren. Wij zijn namelijk nog volop in ontwikkeling om onze dienstverlening scherper weg te zetten. Ons team bestaat uit 13 medewerkers die samen het beleid, het advies en de administratie van P&O (HR) verzorgen.

Opdracht
De nog te ontwikkelen instrumenten op tactisch niveau worden zelfstandig door de projectmedewerker HR opgepakt:

Jaarplanactie HR

Toelichting

Goed werkgeverschap - Waardering

Vanwege organisatiebreed belang van invulling van de rollen BHV-coordinator, vertrouwenspersonen, BOT-team, naast CAO vergoeding BHV à 220,- bruto per jaar scenario's uitschrijven van andere vormen van waardering van deze rollen. (concept is opgesteld)

Opstellen verhuiskostenregeling

Vanuit begrotingsronde door portefeuillehouder gevraagd om onderzoek te doen naar de mogelijkheid voor een verhuiskostenregeling voor medewerkers van buiten het eiland. Dit onderzoek is afgerond en akkoord. De resultaten moeten nog vertaald worden in een verhuiskostenregeling

Traineebeleid en inzet

- Ontwikkeling en uitvoering van nieuw traineebeleid
- Traineeverzoeken stroomlijnen in proces
- Traineeship aanbesteden of andere mogelijkheden

Tool profile Dynamics bewust inzetten voor ambitie sterke teams (opzet is reeds gemaakt)

Waarom zetten we het in, hoe zetten we het in en wat is het proces? Plan maken hoe deze tool verder structureel in te zetten.

Wijzigingsverzoek zaaktype 664445 geschil rechtspositioneel optimaliseren

Wijzigingsverzoek herstarten (staat nog op opgeschort)

Opvolging geven aan introductie meeting Blackbear (klus uitzetten)

 

Project verduurzaming wagenpark

Evalueren van het gebruik van de deelauto’s in verhouding tot de gedeclareerde dienstreizen en kijken hoe we hiervoor staan. En een plan maken voor het woon-werkverkeer (toezegging aan OR)

Er is een sanctiebeleid met bijbehorend proces (er ligt een concept)

Er behoort een formele en gecommuniceerde disciplinaire procedure te zijn, waarin ook beschreven wordt welke actie te ondernemen tegen medewerkers die een inbreuk hebben gepleegd op de informatiebeveiliging.

Verantwoordelijkheden en taken met betrekking tot informatiebeveiliging die van kracht blijven na beëindiging of wijziging van het dienstverband behoren te worden gedefinieerd, gecommuniceerd aan de medewerker of contractant, en ten uitvoer gebracht

Opnemen in het uitdienstproces

Er is een stappenplan met mogelijke scenario's die gebruikt wordt bij casuistiek rondom disfunctioneren

 

Proces loopbaanadvies vanuit CAO opstellen en inbedden in organisatie

CAO 8.6 De werknemer krijgt op zijn verzoek na elke periode van 36 maanden loopbaanadvies. Hij kan dat loopbaanadvies vragen aan een door de werkgever aangewezen deskundige binnen of buiten de organisatie

Het MT-besluit (2019) over plus-minuren is vertaald naar een proces

 

 

Vereisten
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van HR;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;
4. Aantoonbare werkervaring als projectmedewerker.

Gunningscriteria
5.  Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van HR (20 punten);
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van HR (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring als projectmedewerker binnen een gemeente (25 punten);
8. Aantoonbaar afgeronde cursus op het gebied van projectmanagement (10 punten);
9. Uiterlijk beschikbaar per 3 maart 2025 (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jijzelf / de door jouw aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Analytisch vermogen
  • Creativiteit
  • Samenwerken
  • Schriftelijke en mondelinge communicatie
  • Plannen en organiseren

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands. Referenties nader te bepalen.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdagmiddag 6 maart 2025, in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 5 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 3 maart 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kan je reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

7392 - Projectmedewerker HR

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.