Projectmedewerker Omgevingsvisie en – Verordening

Logo van provincie utrecht met links een gedetailleerd wapen en rechts de naam "provincie utrecht" naast twee rode vierkantjes.

Aanvraagnummer: 3906
Organisatie: Provincie Utrecht
Locatie: Utrecht
Uren per week: 24 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 26-09-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht
De provincie Utrecht staat voor grote opgaven. Opgaven op het gebied van het realiseren van extra woningen in een aantrekkelijke omgeving, bijdragen aan een oplossing voor de netcongestie, zorgen dat er genoeg ruimte is voor water en dat er voor de toekomst voldoende drinkwater is. Tegelijkertijd heeft de provincie ook unieke kwaliteiten die we willen behouden. We hebben aantrekkelijke dorpen en steden met goede voorzieningen en een mooi en divers buitengebied. Hoe zorgen we ervoor dat we de groei in goede banen leiden zodat we ook in de toekomst prettig en gezond kunnen leven.

Eind van dit jaar starten we daarom met het wijzigen van onze Omgevingsvisie en Omgevingsverordening. In het kernteam dat hiermee aan de slag gaat krijg jij een plek als projectsecretaris. Daarbij ligt voor jou het accent op het organiseren, voorbereiden, faciliteren en begeleiden van bijeenkomsten.

Vereisten / Kock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het werken in een programma- en projectomgeving;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een overheidsorganisatie;
3. Aantoonbare werkervaring van Ruimtelijke ordening;
4. Aantoonbare werkervaring met Microsoft Office en Teams/SharePoint;

Gunningscriteria
5. Aantoonbare werkervaring met omgevingsverordening/omgevingsvisie; (50 punten)
6. Een afgeronde relevante opleiding op minimaal mbo+ niveau; (30 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met het beleidsterrein water en Bodem; (20 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
Persoonlijke eigenschappen

In onze visie is de projectmedewerker een echte teamplayer, die verbindend is, lef heeft en durft te adviseren-signaleren, kennis heeft van en voorbeeldgedrag vertoont ten aanzien van projectmatig werken en voelsprieten heeft voor de omgeving. Meer specifiek is de projectmedewerker voor de gestelde taken dienstverlenend, wendbaar, helder, realistisch en pro-actief. Tenslotte beschikt de projectmedewerker over het broodnodige organisatietalent en over communicatief vaardigheden.

Als projectmedewerker is het van groot belang om open en oprecht te zijn: je bent van nature geneigd te delen en te werken vanuit transparantie en verbinding.

Meer in het algemeen zien we bij projectmedewerkers graag de volgende competenties en eigenschappen:

  • Klantgerichtheid en samenwerkingsgerichtheid
  • Een zelfstandige manier van werken met de nodige creativiteit
  • Resultaatgerichtheid en proactieve houding
  • Betrouwbaarheid en zorgvuldigheid
  • Organiserend vermogen

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (3 dagen in overleg). Is hybride werken mogelijk: ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op 30 september 2024 of 1 oktober 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 26 september 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

3906 - Projectmedewerker Omgevingsvisie en - Verordening