Fraud Blocker Projectondersteuner | Gemeente Olst-Wijhe | ZZP Opdrachten

Projectondersteuner

Logo van de gemeente Olst-Wijhe met gestileerde groen-blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 6286
Organisatie: Gemeente Olst-Wijhe
Locatie: Olst
Uren per week: 24 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 13-01-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Olst-Wijhe is een prachtige gemeente aan de IJssel tussen de Hanzesteden Zwolle en Deventer. Onze gemeente telt ruim 18.000 inwoners en bestaat uit 12 kernen en buurtschappen. Olst-Wijhe ligt in Salland: een uniek natuurgebied tussen de rivier de IJssel en het Nationaal Park de Sallandse Heuvelrug.

Olst-Wijhe kent een actieve samenleving. Inwoners denken graag met ons mee en bedenken zelf allerlei ideeën om Olst-Wijhe nog mooier te maken. Zij geven hier zelf of samen met ons handen en voeten aan. Er is een bloeiend verenigingsleven en samen zetten we onze schouders onder elke uitdaging. Wil jij hier je steentje aan bijdragen?

Opdracht
Sta jij altijd klaar voor anderen en haal je daar voldoening uit? Denk, plan en werk je van nature vooruit? Kun je in hectische situaties goed overzicht bewaren? En werk je graag in een organisatie waarin je veel kunt leren in een informele sfeer? Dan hebben wij een leuke opdracht voor jou in het team Beheer Openbare Ruimte en Projectmanagement!

Dit team begeleidt onder andere grote projecten in onze gemeente, zoals ‘Flexwonen’ en ‘Olstergaard’, en is vaak betrokken bij burgerinitiatieven. Ter versterking van dit team zijn wij op zoek naar een:

Jij hebt een cruciale rol bij het ondersteunen en laten floreren van onze projecten. Jij bewaakt de planning, zorgt ervoor dat afspraken worden nagekomen, ondersteunt projectleiders bij het opstellen van voortgangsrapportages en facturen, en draagt zorg voor de administratieve afhandeling van projecten. Ook zorg je voor de voorbereiding en verslaglegging van vergaderingen. Je organiseert bewonersbijeenkomsten en bent hierbij aanwezig.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Bij uitvoering worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld (zoals laptop en mobiel);
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau 4;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectondersteuner/projectsecretaris in gebiedsontwikkeling;
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met voortgangsrapportages en administratieve afhandeling binnen een projectmatige omgeving.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectondersteuner/projectsecretaris in gebiedsontwikkeling (35 punten);
6. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau 4 in de richting van Bouwkunde, Civiele Techniek of Projectmanagement (5 punten);
7. Beschikbaarheid voor 24 uur per week gedurende de opdracht (10 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met organiseren van bewonersbijeenkomsten (30 punten);
9. Werkervaring in de afgelopen 5 jaar met voortgangsrapportages, voorbereiding en verslaglegging van vergaderingen, en facturering binnen projecten op het gebied van Ruimtelijk Domein (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de door u aangeboden kandidaat aan het bovenstaande profiel voldoet.

Competenties

  • Plannen en organiseren;
  • Proactief;
  • Communicatief vaardig;
  • Samenwerken;
  • Kennis van en affiniteit met projectmatig werken;
  • Goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden;
  • Digitaal vaardig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende cao van de opdrachtgever.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Hybride werken is mogelijk. De opdracht wordt vervuld op nader te bepalen werkdagen.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 17 januari 2025 vanaf 09.30 uur. Kandidaten die worden uitgenodigd, ontvangen uiterlijk donderdag 16 januari 2025 bericht. Overige kandidaten krijgen na de gesprekken feedback over de voortgang.

Overige informatie

  • De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG);
  • De opdrachtgever vraagt om een Integriteitsverklaring;
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn voor deze inhuuropdracht loopt tot maandag 13 januari 2025, 09.00 uur.


Reageer nu op deze opdracht!

6286 - Projectondersteuner