Aanvraagnummer: 7068
Organisatie: Servicebureau Jeugdhulp Haaglanden
Locatie: Servicebureau Jeugdhulp Haaglanden
Uren per week: 32-36 uur
Tarief: €75 - €100 per uur
Duur van de opdracht: 18 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 03-03-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 17-02-2025 09:00
Deel deze opdracht
Opdracht
De Regio Haaglanden zit momenteel in de opstartfase van een grootschalig project om te komen tot inkoop / contractering van de Jeugdhulp. De projectorganisatie bestaat uit diverse werkgroepen waarin verschillende specialismen vertegenwoordigd zijn. Deze worden voor een groot gedeelte ingevuld door medewerkers van de negen Regiogemeenten, het Servicebureau Jeugdhulp Haaglanden en het Programmabureau Jeugdhulp Haaglanden.
Dit project gaat veel coördinatie en structuur vergen. Daarom zijn wij op zoek naar een ervaren Projectondersteuner.
Over de opdracht
De 9 samenwerkende gemeenten in de regio Haaglanden, de aanbieders van jeugdhulp, het Programmabureau jeugdhulp Haaglanden en het SbJH bereiden op dit moment de nieuwe inkoop per 2027 voor. Gemeenten hebben hiertoe de uitgangspunten bestuurlijk vastgesteld. Deze zijn voor een belangrijk deel gebaseerd op het kader van de vastgestelde Regiovisie Jeugdhulp Haaglanden en de doelstellingen uit de Landelijke Hervormingsagenda Jeugd . Dit biedt een nieuwe kans om de gewenste hervorming in de jeugdhulpketen samen in te richten. Voor de vernieuwing van de regionale contracten wordt met ingang van januari 2025 een projectorganisatie ingericht onder leiding van een tweetal projectleiders, Ter ondersteuning van de twee projectleiders zijn wij op zoek naar een ervaren Projectondersteuner
Je belangrijkste taken zijn:
- Het proactief ondersteunen van de projectleiders bij geplande planningsactiviteiten;
- Het proactief ondersteunen bij geplande projectmanagementrapportages (financiële prognoses, risicomanagement, etc.);
- De opzet en het beheren van de projectinformatie (single point of source) en het digitale projectarchief;
- Het proactief ondersteunen van de projectleiders bij geplande planningsactiviteiten;
- Het proactief ondersteunen bij geplande projectmanagementrapportages (financiële prognoses, risicomanagement, etc.);
- Opstellen en bijhouden van een statusoverzicht in een door SBJH gebruikte tooling
- Het bijwerken van actie- en besluitenlijsten en bewaken van de uitvoering;
- Stuurgroepen/werkgroepen etc. opzetten en inplannen i.s.m. de 9 Gemeenten
- Bijeenkomsten (en workshops) organiseren en faciliteren;
- Communicatie over de ontwikkelingen binnen het project, de uitvoering van de project en de impact hiervan voor Servicebureau Jeugdhulp Haaglanden;
- Stakeholdermanagement: overzicht maken en beheren van relevante counterparts 9 Gemeenten en deze contacten onderhouden;
- Beheer van documenten in SharePoint / Teams;
- Verslaglegging van vergaderingen;
- Organiseren van vergaderruimten;
- Beheer en actualisatie van projectplanningen.
Vereisten
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner / projectcoördinator / projectassistent binnen een overheidsinstelling;
2. Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding;
3. Een maximum uurtarief van € 100,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender;
Gunningscriteria
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als projectondersteuner binnen een regionale uitvoeringsorganisatie; (30 punten)
5. Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring met het voorbereiden en organiseren van presentaties en bijeenkomsten, duidelijk benoemd in het cv; (25 punten)
6. Beschikbaar per 3 maart 2025 voor 32-36 uur per week voor de gehele duur van de opdracht inclusief verlengingen; (20 punten)
7. Een maximum uurtarief van € 100,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender; (15 punten)
a. Een uurtarief tussen de € 85,- en € 100,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender; (5 punten)
b. Een uurtarief tussen de € 75,- en € 85,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender; (10 punten)
c. Een uurtarief onder de € 75,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender; (15 punten)
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de MS-office applicaties Outlook, Word, Excel, Teams én Sharepoint. Benoem duidelijk waar deze is opgedaan. (10 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Assertief;
- Gestructureerd.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: hybride, in overleg.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 19 februari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen dinsdag 18 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 17 februari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.