Fraud Blocker Projectondersteuner Planning en Control | ZZP Opdrachten

Projectondersteuner Planning en Control

Logo van de gemeente wijk bij duurstede, met gestileerde zwarte tekst en abstracte lijntekeningen erboven.

Aanvraagnummer: 6242
Organisatie: Gemeente Wijk bij Duurstede
Locatie: Wijk bij Duurstede
Uren per week: 24 uur
Tarief: €80 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: z.s.m.
Optie tot verlenging: 3 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 09-01-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op! Deze opdracht kan niet als zzp’er worden uitgevoerd. Wanneer de opdracht aan een zzp’er wordt gegund, dient hij/zij via een dienstverband (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te werken. Vermeld in het opmerkingenveld via welke partij je de opdracht gaat vervullen of dien je inschrijving direct via deze partij in.

Gemeente Wijk bij Duurstede: Groot genoeg om klein te blijven
Wijk bij Duurstede vormt samen met Cothen en Langbroek een gemeente met circa 24.000 inwoners en 150 medewerkers. Binnen deze relatief kleine gemeente zijn korte lijnen met inwoners, ondernemers en bestuur belangrijk. Werken voor deze gemeente betekent dat je direct resultaat ziet van je werk. Met ruimte voor vakkennis, talenten en pragmatische oplossingen creëer je impact in de gemeenschap.

Opdracht
• Regisseren van de planning, coördinatie en bewaking van de voortgang van producten uit de P&C-cyclus, zoals de begroting/kadernota 2026 en jaarrekening 2024.
• Ondersteuning bieden als spil tussen projectleider, coördinator financiën en overige betrokkenen.
• Zorgdragen voor formats, agendaplanning, communicatie, tekstredactie en oplevering van documenten.
• Flexibele inzet per periode afhankelijk van procesbehoefte.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau.
2. Minimaal 4 jaar werkervaring als projectondersteuner bij een gemeente.
3. Bewezen ervaring met werkzaamheden binnen een gemeentelijke organisatie.
4. Minimaal 2 dagen fysieke aanwezigheid op kantoor (dagen in overleg).

Gunningscriteria
5. Afgeronde opleiding op hbo-bachelor niveau. (10 punten)
6. Werkervaring met bestuurlijke processen. (5 punten)
7. Uurtarief maximaal €80,- exclusief BTW. (15 punten)
8. Werkervaring met financiële begrotings- en verantwoordingsproducten. (30 punten)
9. Werkervaring met redigeren en controleren van teksten (vermeld duidelijk in het cv). (25 punten)
10. Werkervaring met het voorbereiden van vergaderingen. (15 punten)

Competenties
• Planmatig
• Hands-on mentaliteit
• Teamspeler
• Schakelen tussen verschillende hiërarchische niveaus
• Communicatief vaardig, mondeling en schriftelijk
• Affiniteit met financiën
• Standvastig

Functieschaal
De functie is ingedeeld in functieschaal 9, volgens de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Werkdagen: maandag t/m vrijdag
Hybride werken: ja

Planning
Gesprekken vinden plaats op woensdag 15 en vrijdag 17 januari 2025. Uiterlijk dinsdag 14 januari 2025 ontvangen uitgenodigde kandidaten bericht. Overige kandidaten worden na de gesprekken geïnformeerd.

Overige informatie
• Een VOG kan worden gevraagd.
• Indien opdrachtnemer personeel detacheert, dient deze ingeschreven te staan in het handelsregister (conform Waadi).


Reageer nu op deze opdracht!

6242 - Projectondersteuner Planning en Control