Fraud Blocker Projectsecretaris Gnephoek - Freelance Opdrachten

Projectsecretaris Gnephoek

Logo van alphen aan den rijn, met de naam in blauwe tekst met een gestileerde blauwe boog over de laatste drie woorden.

Aanvraagnummer: 2321
Organisatie: Gemeente Alphen aan den Rijn
Locatie: Alphen aan den Rijn
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 3 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 02-07-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Wij zijn een 100.000 plus gemeente, onderdeel van het regionaal samenwerkingsverband Holland Rijnland en deelnemer aan de G40.

In de groen-blauwe stad midden in het Groene Hart vind je een unieke combinatie van stedelijke projecten en ruimtelijke vraagstukken in een landelijk gebied.
132,5 km², waarvan 6 km² water en 8 kernen, midden in het Groene Hart: dat is Alphen aan den Rijn.

Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Samenwerkingsgericht, resultaatgericht, klantgericht en veranderingsbereid zijn onze kerncompetenties. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.


Opdracht


Één van de grotere gebiedsontwikkelingen is de ontwikkeling van de Gnephoekpolder. In 2023 is het contourenplan Gnephoek voor 5.500 woningen en 50 ha. natuur afgerond. In 2024 werken we aan het masterplan. Voor de versterking van ons projectteam zoeken wij een tweede projectsecretaris. Als projectsecretaris Gnephoek houd jij je zich bezig met het voorbereiden, coördineren en bewaken van projectdocumentatie, planningen en budgetten voor het projectteam Gnephoek. Dat doe je samen met je collega projectsecretaris. In gezamenlijkheid wordt het werkpakket verdeeld.

Je werkpakket omvat onder meer:

  • Relevante projectdocumenten opstellen (Projectplannen, offertes, voortgangsrapportages, urenramingen, correspondentie, agendaposten en bestuurlijke stukken);
  • Bewaken van de projectdoelstellingen, budget, planning, het projectplan;
  • Inhoudelijk adviseren aan de verantwoordelijke projectmanager;
  • Voorbereiden en begeleiden van inwonerparticipatie;
  • Coördineren ambtelijk en bestuurlijk besluitvormingsproces;
  • Aansturen van eigen deelprojecten.

Je bent een projectsecretaris met werkervaring, die zich vol enthousiasme inzet voor het projectresultaat en een echte teamspeler is. Je competenties zijn sterk op de gebieden samenwerking, resultaten, analyse en omgevingsbewustzijn.

Het werk- en denkniveau is HBO-WO. Je hebt bijvoorbeeld een opleiding zoals bestuurskunde, planologie of gebiedsontwikkeling. Ervaring in het professioneel opzetten en bewaken van projectplanningen en portfolio is een pré.


Vereisten / knock-outcriteria

1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van bestuurskunde, planologie of urban area development;
2. Uiterlijk beschikbaar voor 36 uur per week;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als projectsecretaris;


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

4. Aantoonbare werkervaring als projectsecretaris bij een gemeentelijke instelling (25 punten);
a. < 3 jaar 0 punten;
b. 3-5 jaar 10 punten;
c. > 5 jaar 25 punten.
5. Aantoonbare ervaring met gebiedsontwikkeling (25 punten);
a. < 3 jaar 0 punten;
b. 3-5 jaar 10 punten;
c. > 5 jaar 25 punten
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectsecretaris in de afgelopen 8 jaar bij een gemeente of overheidsinstantie (30 punten);
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in het opzetten en bewaken van projectplanningen binnen een overheidsinstantie (benoem duidelijk in het cv waar deze ervaring is opgedaan) (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je / de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr .


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 5 juli 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 3 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.