Fraud Blocker Projectsecretaris opgave huisvesting en opvang vluchtelingen

Projectsecretaris opgave huisvesting en opvang vluchtelingen


Aanvraagnummer: 6872
Organisatie: Gemeente Woerden
Locatie: Woerden
Uren per week: 24-28 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-03-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 05-02-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie
Werken voor de gemeenten Woerden en Oudewater betekent werken aan ambities in een dynamische organisatie met grote maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ruim 500 talentvolle professionals werken voor twee gemeentebesturen die samen 60.000 inwoners vertegenwoordigen.

Je bent werkzaam in een politiek bestuurlijke omgeving en centraal in het Groene Hart. De organisatie kent een informele werksfeer en heeft oog voor medewerkers met talent. We stimuleren ontwikkeling en brede inzetbaarheid. We bieden flexibiliteit in werkzaamheden en interessante interne projecten aan.

https://www.woerden.nl/werken-voor-woerden-en-oudewater.

Team
Meteen vanaf dag één maak je deel uit van het team Ruimtelijk Beleid en Projecten, specifiek van de groep die aan de opgave werkt. Ons team is een mix van jonge mensen en collega’s met jarenlange ervaring, zodat je veel van elkaar leert en samen tot de beste oplossing komt. We werken hard en hebben hart voor het werk wat we doen. En zie je de oplossing niet? Er is altijd iemand die je op weg helpt met een verfrissend inzicht.

Je werkt vanuit ons prachtige kantoor in het gemeentehuis in Woerden, de plek waar jij je collega’s ontmoet. Maar ook werken op het stadskantoor in Oudewater, het stadserf, projectlocatie of vanuit huis behoort tot de mogelijkheden.

Opdracht
Jij brengt in een dynamisch speelveld rust, overzicht en structuur. Je ondersteunt de projectleider of opgavemanager bij het aansturen en beheersen van alle activiteiten.
Jij bent de rots in de branding en zorgt voor een strakke planning en administratie. Je hebt aan een half woord genoeg om de juiste informatie te verzamelen. Flexibel en stressbestendig reageer je ad-hoc op wat nu nodig is.

Met jouw organisatietalent ben je een onmisbare schakel in onze projecten en opgaves. Hiervoor neem je sterke organisatorische vaardigheden mee.
Je bent proactief en ondernemend en durft zaken naar je toe te trekken; Kom maar op!
Je denkt in creatieve oplossingen en mogelijkheden. Jij helpt je collega's om vraagstukken te vertalen naar scherpe taken en acties.

Vereisten
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 niveau;
2. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel;
3. Beschikbaar voor minimaal 24 uur per week
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner;
5. Aantoonbare werkervaring met MS office en teams;

Gunningscriteria
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner; (30 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met Sharepoint; (15 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met Decos Join; (15 punten)
9. Aantoonbare werkervaring als projectondersteuner in het ruimtelijk domein/bouwsector; (40 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
Met jouw organisatietalent ben je een onmisbare schakel in onze projecten en opgaves. Hiervoor neem je sterke organisatorische vaardigheden mee.
Maar je bent ook goed in samenwerken, proactief, en ondernemend. Je durft dingen naar je toe te trekken: “Kom maar op!”
Jij bent iemand die in concrete oplossingen denkt en de projectteams en opgaveteams helpt om vraagstukken te vertalen naar scherpe taken en acties.
Kortom, als projectsecretaris ben je onze rots in de branding!

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 11 februari tussen 15 en 17 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 5 februari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

6872 - Projectsecretaris opgave huisvesting en opvang vluchtelingen