Aanvraagnummer: 5508
Organisatie: Onderwijs Koninklijke Auris Groep
Locatie: Rotterdam
Uren per week: 16 uur
Tarief: €0 - €55 per uur
Duur van de opdracht: 2
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 06-01-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 10-12-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Waar ga je werken
Het betreft een functie bij de recepties van Auris Fortaal op de locaties Agavedreef en Santa Cruzdreef in Utrecht.
Het team Administraties Auris Regio Midden is onderdeel van de Koninklijke Auris Groep: een organisatie die onderzoek, behandeling, ondersteuning en onderwijs biedt aan kinderen en volwassenen met problemen in horen, spreken en/of taal. Er heerst een sociale sfeer met betrokkenheid en ruimte om jezelf te zijn.
Het team Administraties verzorgt administratieve ondersteuning voor zowel Zorg als Onderwijs van Auris in de regio. Auris vindt mobiliteit van medewerkers belangrijk; het kan daarom voorkomen dat je ook op andere locaties wordt ingezet.
Voor meer informatie kun je kijken op onze website.
Wat ga je doen
Samen met collega’s beheers je de recepties en telefooncentrale en ben je het visitekaartje van de locaties voor Fortaal en Ambulante Dienstverlening in regio Midden. Je taken bestaan uit:
- Wegwijs maken van bezoekers in de gebouwen;
- Beantwoorden van telefoontjes voor alle Auris-afdelingen;
- Boeken van vergaderruimtes en plannen van intakegesprekken;
- Plaatsen van berichten in het oudercontactsysteem;
- Afhandelen van bestellingen, controleren van declaraties en facturen;
- Ondersteunen van de leerlingenadministratie.
Het is een afwisselend takenpakket voor een echte allrounder. Je denkt in oplossingen, ondersteunt de organisatie actief en streeft naar verbeteringen. Herken jij jezelf hierin? Dan maken we graag kennis met jou.
Wat bieden wij jou
- Een afwisselende baan voor 4 dagen per week;
- Samenwerking met enthousiaste en betrokken collega’s;
- Deelname aan pensioenfonds ABP.
Wie ben jij
Naast uitstekende ondersteunende kwaliteiten en ervaring in een soortgelijke functie, beschik je over:
- Een afgeronde administratieve opleiding op mbo-niveau;
- Digitale vaardigheden en ervaring met het Office-pakket;
- Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
- Een klantgerichte houding;
- Flexibiliteit in werkhouding;
- Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) bij indiensttreding.
Vereisten
- Maximaal uurtarief: €55,- exclusief btw inclusief reiskosten;
- Aantoonbare werkervaring met telefonie- en receptiewerkzaamheden;
- Beschikbaar op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag;
- Bereidheid om uitsluitend op locatie te werken.
Gunningscriteria
- Minimaal 1 jaar werkervaring met telefonie- en receptiewerkzaamheden (40 punten);
- Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau (25 punten);
- Affiniteit met kinderen of kinderonderwijs (35 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Dienstverlenend;
- Klantvriendelijk;
- Telefonische vaardigheden.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in salarisschaal 5 volgens de CAO van de opdrachtgever.
Aantal professionals nodig
1 professional.
CV-eisen
Maximaal vijf pagina’s in het Nederlands, inclusief minimaal twee referenties.
Werkdagen
In overleg: maandag, dinsdag, woensdag en/of donderdag.
Reactietermijn
Reageren kan tot dinsdag 10 december 2024, 09:00 uur.