Regisseur en adviseur facilitair

Logo van de regionale sociale dienst kromme rijn heuvelrug met een blauwe sinusgolflijn met een cirkel boven de laatste piek en gestileerde tekst eronder.

Aanvraagnummer: 1388
Organisatie: Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug
Locatie: RSD Kromme Rijn Heuvelrug
Uren per week: 16 per week
Tarief: €100 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: 17-06-2024
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 17-05-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  



Organisatie

De Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug biedt een vangnet voor de inwoners van de gemeenten De Bilt, Bunnik, Utrechtse Heuvelrug, Wijk bij Duurstede en Zeist die tijdelijk niet of onvoldoende in hun inkomen kunnen voorzien. Wij begeleiden hen zo snel mogelijk naar betaald werk of een andere dagbesteding. Een uitdagende taak. Het succes van onze organisatie hangt af van de resultaten die wij behalen in de uitstroom van cliënten, het beperken van de instroom en de kwaliteit waarmee wij bestaande cliënten begeleiding bieden.

Onze medewerkers maken het verschil. Voor onze cliënten en voor onze organisatie! De inzet van elke medewerker is van belang. In een uitdagende omgeving zijn zij de professionals, die samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren. Samen bouwen we zo aan een organisatie waar we trots op kunnen zijn!


Opdracht

Als adviseur facilitair maak je deel uit van de unit FIF (Financien, Informatiemanagement & Facilitair). Het team bestaat naast jou uit een groep enthousiaste collega’s die professioneel samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren. De adviseur facilitair werkt op het snijvlak tussen de primaire processen en bedrijfsvoering.

Wij zien jou als Facilitaire regievoerder. Jij bent iemand die de wensen van onze medewerkers en management kan vertalen. Ook zet je het om in actie en zet je alles in beweging. We werken vanuit een Front- en Backoffice organisatie. In de kantooromgeving van de RSD KRH werken medewerkers van de organisatie en externe huurders. Je bent mede het visitekaartje van de organisatie. Een klantgerichte houding is dan ook essentieel.

De RSD heeft de processen rond inkoop, aanbesteding en contractbeheer organisatie- breed ingevoerd. Jij hebt een voortrekkersrol als regisseur en adviseur facilitair. Ervaring met inkoop en contract management is derhalve gewenst naast dat je een facilitair hart hebt. Een nieuwe uitdaging ligt op het gebied van cybersecurity. Onder regie van de team coördinator IM ben je mede verantwoordelijk voor de (verdere) uitwerking en implementatie van het (cyber)securitybeleid. Affiniteit met ICT en automatisering is daarom een vereiste.

Regisseur facilitair, huisvesting en cybersecurity

  • Je adviseert en ondersteunt het management en de interne organisatie vakinhoudelijk over facilitaire onderwerpen.
  • Je implementeert en onderhoudt het (cyber)securitybeleid.
  • Je bent de verbindende schakel tussen bedrijfsvoering, facilitaire projecten en management vraagstukken.

Inkoop, aanbesteding en contractbeheer

  • Je bent verantwoordelijk voor de inkoop en het beheer van de facilitaire contracten;
  • Je hebt een regisserende rol op het proces bij inkoop, aanbesteding en het contractbeheer;
  • Je bent namens de RSD de centrale contactpersoon met de verbonden partij, Stichting Inkoopbureau Midden Nederland (IBMN).


Vereisten / knock-outcriteria


1. Een aantoonbaar geschreven motivatie in het cv door de kandidaat zelf;
2. Uurtarief maximaal € 100,00 excl. BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender;
3. Kandidaat is minimaal 12 tot 16 uur per week beschikbaar;
4. Aantoonbare werkervaring als adviseur Facilitair;


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)


5. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van facilitair management (20 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als regisseur facilitair of regisseur inkoop (30 punten);
7. Aantoonbaar beschikbaar per 17 juni 2024 (30 punten);
8. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de implementatie van ICT/IT processen (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk: ja


Planning

De gesprekken bij de Regionale Sociale Dienst zijn gepland op donderdag 23 mei 2024 tussen 09.30 en 12.00 uur via teams. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen dinsdag 21 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.


Overige informatie

  • De Regionale Sociale Dienst kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).