Aanvraagnummer: 7040
Organisatie: Gemeente Zoetermeer
Locatie: Zoetermeer
Uren per week: 36 uur
Tarief: ā¬65 per uur
Duur van de opdracht: 8 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo Spoedig Mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 8 maand(en)
Sluitingsdatum: 17-02-2025 09:20
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzpāer toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzpāer uit te voeren. Zzpāers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzpāer gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het āopmerkingenā veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Organisatie en afdeling
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.
Samen, open, flexibel en lerend creƫren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst. We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeƫn en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag Ʃn morgen. Dat is de missie waar wij voor gaan!
Het Sociaal domein biedt o.a. dienstverlening op het gebied van inkomensondersteuning, werk en zorg voor de inwoners van Zoetermeer.
Als uitvoeringsorganisatie van het sociaal domein bevorderen we bestaanszekerheid, kansengelijkheid en het welzijn van de inwoners van Zoetermeer.
Dit doen we door:
- In samenhang en samenwerking te werken aan passende en tijdige ondersteuning;
- Publieke middelen rechtmatig, efficiƫnt en effectief in te zetten;
- Aandacht te hebben voor wat nodig is;
- we werken vanuit de bedoeling;
- we bieden daar waar nodig maatwerk;
- Te doen wat we beloven;
- Het werkgeluk van onze mensen te stimuleren en te faciliteren.
Opdracht
De afdeling Inkomen en zekerheid van het sociaal domein is op zoek naar een zeer ervaren regisseur inkomen voor het beheer van een caseload rechtmatigheid. Daarnaast verwachten wij van deze ervaren medewerker dat deze bijspringt in ad-hoc situaties, eventueel participeert in projecten gericht op inkomen.
Binnen deze functie zijn zelfstandig werken en flexibiliteit belangrijk. We verwachten van onze medewerkers dat zij minimaal 2 vaste dagen per week op kantoor werkzaam zijn. Indien de werkzaamheden daarom vragen, wordt een grotere aanwezigheid op kantoor verwacht. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het bijwonen van overleggen of vergaderingen.
Algemeen voor de opdracht geldt:
- Het behalen van beoogde resultaten;
- Behandeling van complexe(re), niet standaard, klantsituaties;
- Tijdig ( binnen de afhandelingstermijnen) en nauwkeurig rapporteren).
Vereisten
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie.);
2. Uurtarief maximaal ā¬ 65,- exclusief btw / inclusief reiskosten en fee Flextender;
3. Beschikbaar voor 32-36 uur per week, verspreid over 4 tot 5 dagen per week tijdens reguliere kantooruren, waarvan 2 dagen per week op locatie;
4. Minimaal 3 jaar werkervaring als regisseur inkomen bestandsbeheer;
Gunningscriteria
5. Minimaal afgeronde hbo-bachelor opleiding (40 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als ervaren inkomensregisseur rechtmatigheid (30 punten);
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite4GWS (30 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Projectmanagement;
- Natuurlijk overwicht;
- Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
- Goed analyserend vermogen;
- Omgevingsbewustzijn;
- Bestuurlijke sensitiviteit;
- Onderhandelingsvaardig;
- Enthousiasme;
- Met creatieve oplossingen kunnen komen;
- Positieve inbreng in de ontwikkeling van het Projectenbureau.
Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in Schaal 9 (nieuwe structuur).
Benodigd aantal professionals
2.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 20 februari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk woensdag 19 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 17 februari 2025, 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.