Regisseur Jeugd

Aanvraagnummer: 14661
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Dantumadiel
Locatie: Damwâld
Uren per week: 26 - 32 per week
Tarief: Geen Maximum
Duur van de opdracht: 5 maanden
Regio: Friesland
Startdatum: 28-07-2025
Optie tot verlenging: ja
Sluitingsdatum: 20-07-2025 23:59
LET OP! Reacties dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Opdracht omschrijving
Dit zijn je werkzaamheden:
Als Regisseur Jeugd pak je veiligheidszaken op, waarbij soms sprake is van meervoudige complexe problematiek. Jij bent het aanspreekpunt voor de jeugdige/het gezin en de hulpverleners. Hierbij krijg jij duidelijk wat er écht speelt. Je werkt samen met gezinnen om plannen te maken, volgens het principe van één gezin, één plan en één regisseur. Je onderzoekt en beoordeelt veiligheidssituaties en zet hier, indien nodig, verdere stappen. Je coördineert de hulpverlening, je organiseert besprekingen en onderhoudt contacten met betrokken partijen. Je kunt de veiligheid van de jongere op de eerste plaats zetten en beoordelen of er risico’s zijn voor hun ontwikkeling. Je hebt een brede blik en bent sterk in de analyse van problematiek. Daar waar nodig is, stel je veiligheidsplannen op. Je wordt hierbij ondersteund door collega’s. Samen met het gezin zoek je naar passende oplossingen, grijp je in bij crisissituaties, ben je besluitvaardig en maak je gebruik van hun sociale netwerk. Je indiceert en geeft beschikkingen af. Het uiteindelijke doel is dat het gezin weer in hun kracht komt te staan.
Dit is je team:
Als Regisseur Jeugd maak je deel uit van het team Uitvoering Sociaal Domein. Binnen dit team wordt onderscheid gemaakt tussen de werkzaamheden van het gebiedsteam en de administratie/ondersteuning. Hierbij staat samenwerking op nummer één.
Binnen het gebiedsteam zijn die aandachtsgebieden bij elkaar georganiseerd waar integraal en multidisciplinair dient te worden samengewerkt ten behoeve van het bieden van zorgverlening en ondersteuning aan individuen en gezinnen. Dit zijn de medewerkers die direct contact met inwoners hebben, hulpvragen in beeld brengen en daarvoor, als dat nodig is, samen met hen een plan maken. Er is regelmatig casuïstiek-overleg en intervisie
De medewerkers van administratie/ondersteuning vervullen een adviserende, ondernemende, verantwoordende, toezichthoudende, kwaliteit borgende en administrerende rol ten behoeve van de gebiedsteams. Aandachtsgebieden zijn daarbij onder andere inkomensondersteuning, WMO, verhaal op onderhoudsplichtigen, terugvordering, incasseren van vorderingen, toezichthouders sociaal domein, juridisch advies en ondersteuning, uitkeringsadministratie, kwaliteitsbevordering en accountbeheer.
Verantwoordelijkheden
Zie opdrachtomschrijving
III. Eisen en gunningscriteria
Beschikbaarheid
Kwaliteit (eisen)
Gunningscriteria
Sortering
Gewicht van prijs : 40 %
Gewicht van kwaliteit : 60 %
Uitleg gunningscriteria
Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De EMVI komt als volgt tot stand:
prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria (wensen)
Prijs (eisen)
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
- Het vermogen om verschillende behoeften af te wegen en kunt omgaan met tegengestelde belangen
- Uitstekende communicatieve en adviesvaardigheden
- Het vermogen om je kwetsbaar op te stellen en delen van informatie.
- Zelfstandig werken en tegelijk snel de samenwerking zoeken.
Fase 2: Het interview
Beschrijving (uitleg)
Als Inschrijver in de top is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.
Reageer nu op deze opdracht!
(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!
Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.
Contactgegevens
Boekweitland 32
3764ZL Soest
Nederland
Tel/WhatsApp: 035-2063100
Mail: info@depubliekepartner.nl
KVK: 95135375
BTW: NL867016589B01
Regio's
ZZP opdrachten Flevoland
ZZP opdrachten Zuid-Holland
ZZP opdrachten Zeeland
ZZP opdrachten Friesland
ZZP opdrachten Overijssel
ZZP opdrachten Utrecht
ZZP opdrachten Noord-Brabant
ZZP opdrachten Groningen
ZZP opdrachten Drenthe
ZZP opdrachten Gelderland
ZZP opdrachten Limburg
Vakgebieden
ZZP opdrachten Communicatie en Voorlichting
ZZP opdrachten Financiën en Economische zaken
ZZP opdrachten ICT en Automatisering
ZZP opdrachten Infrastructuur en Civiele Techniek
ZZP opdrachten Juridisch en Regelgeving
ZZP opdrachten Onderwijs en Opleiding
ZZP opdrachten Openbare Orde en Veiligheid
ZZP opdrachten Project en Programmamanagement
ZZP opdrachten Ruimtelijke Ordening en Milieu
ZZP opdrachten Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling