Klantmanager

Wat doet een Klantmanager?

Een klantmanager beheert en onderhoudt relaties met klanten, biedt advies en ondersteuning, zorgt voor klanttevredenheid, en fungeert als contactpersoon tussen de klant en het bedrijf om diensten of producten efficiënt te leveren en problemen op te lossen.

Beschikbare ZZP Opdrachten Klantmanager

Logo van Gemeente Oldebroek met de naam in blauwe tekst en een schildembleem met drie witte bladeren op een groene achtergrond.
Gemeente Oldebroek
Oldebroek
32 tot 36 uur
Geen maximum
Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling
Gelderland
Logo van de gemeente Bergen op Zoom, met een silhouet van een staande figuur in blauw met rode lijnen en tekst.
Gemeente Bergen op Zoom
212710 - Inkomen ISD
36 per week
Geen maximum
Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling
Noord-Brabant

Gesloten ZZP Opdrachten Klantmanager

Logo van Samenwerking A2-Gemeenten met drie gestileerde bladen en tekst met vermelding van Cranendonck, Heeze-Leende en Valkenswaard.
Samenwerking A2 gemeenten
Valkenswaard
16 per week
68,12 per uur
Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling
Noord-Brabant
Logo van uitvoeringsorganisatie bbs met drie in elkaar grijpende cirkels in blauw, groen en geel, met daaronder de tekst "baarn - bunschoten - soest".
Uitvoeringsorganisatie BBS
Soest
20-24 uur
70 per uur
Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling
Zuid-Holland
Logo van gemeente Noordoostpolder met een kleurrijk, geometrisch vierkant ontwerp, samengesteld uit kleinere vierkanten en ruiten, met daaronder de tekst "gemeente NOORDOOSTPOLDER".
Gemeente Noordoostpolder
Emmeloord
32 per week
Geen Maximum
Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling
Flevoland
Logo van de gemeente Bergen op Zoom, met een silhouet van een staande figuur in blauw met rode lijnen en tekst.
Gemeente Bergen op Zoom
212610 - Participatie ISD
36 per week
Geen maximum
Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling
Noord-Brabant
Logo van de gemeente Bergen op Zoom, met een silhouet van een staande figuur in blauw met rode lijnen en tekst.
Gemeente Bergen op Zoom
Bergen op Zoom
36
Geen maximum
Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling
Noord-Brabant
Logo van Gemeente Lochem met een abstract groen en blauw wervelontwerp naast het woord "Lochem" in donkerblauw lettertype.
Gemeente Lochem
Lochem
32
75 - 90 per uur
Ruimtelijke Ordening en Milieu
Gelderland
Logo van de gemeente Oosterhout. Het heeft drie oranje halvemaanvormen boven het woord "Oosterhout" in vet, met "gemeente" in kleiner lettertype aan de linkerkant.
Gemeente Oosterhout
Oosterhout
32 per week
75 per uur
Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling
Noord-Brabant
Logo van Veldhoven met blauwe tekst en een dessin van drie blauwe ruiten in zigzagpatroon boven de tekst.
Gemeente Veldhoven
Veldhoven
36 per week
85 per uur
Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling
Noord-Brabant
Logo van uitvoeringsorganisatie bbs met drie in elkaar grijpende cirkels in blauw, groen en geel, met daaronder de tekst "baarn - bunschoten - soest".
Uitvoeringsorganisatie BBS
Soest
28 per week
65 per uur
Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling
Zuid-Holland
Logo van Veldhoven met blauwe tekst en een dessin van drie blauwe ruiten in zigzagpatroon boven de tekst.
Gemeente Veldhoven
Veldhoven
36 per week
85 per uur
Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling
Noord-Brabant
1 2 3 4 5

Als eerste de nieuwste ZZP Opdrachten Klantmanager in je mailbox?

Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief, en blijf dagelijks op de hoogte van onze nieuwste opdrachten

FAQ - Veelgestelde vragen

Wat zijn de belangrijkste taken van een klantmanager?
De belangrijkste taken van een klantmanager zijn het beheren en onderhouden van klantrelaties, het identificeren van klantbehoeften en het bieden van oplossingen, en het zorgen voor een hoge klanttevredenheid door middel van proactieve communicatie en ondersteuning.
Welke vaardigheden zijn cruciaal voor een succesvolle klantmanager?
Cruciale vaardigheden voor een succesvolle klantmanager zijn uitstekende communicatievaardigheden, probleemoplossend vermogen, empathie, analytisch denken, en een goed begrip van de producten of diensten die worden aangeboden.
Hoe draagt een klantmanager bij aan het succes van een bedrijf?
Een klantmanager draagt bij aan het succes van een bedrijf door langdurige relaties met klanten op te bouwen, klanttevredenheid te verhogen, klantloyaliteit te bevorderen, en waardevolle feedback van klanten door te geven aan interne teams om verbeteringen in producten en diensten te realiseren.