Aanvraagnummer: 1141
Organisatie: Gemeente Schagen
Locatie: Schagen
Uren per week: 16 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 1-7-2024 t/m 30-6-2025
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 1-7-2024
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 16-05-2024 12:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten.
Deel deze opdracht
Werkzaamheden:
· Loonadministratie: verwerken mutaties, opstellen loon- en pensioenaangiftes, (her)rekeningen uitvoeren,
controleren loonadministratie
· Afsluiten jaarrekening m.b.t. de loonadministratie
· Inrichten salarisadministratie: aanmaken looncomponenten, verwerken wijzigingen (cao, wetswijzigingen),
verwerken aanpassingen journaalstaat
· Data aanleveren voor de accountantscontrole en VIC
· Voor de loonadministratie maandelijks bij financiële administratie van team Financiën aanleveren van
betaalbestanden, pensioenaangiftes, journaalstaten en zorgen voor aansluiting met het financieel systeem
· Beantwoorden vragen van medewerkers en HR collega’s betreffende de salarisadministratie
· Nauw samenwerken met de sr HR consulent (formatiebeheerder) en HR consulenten (medewerkers salaris- en
personeelsadministratie)
· Pro-actief meedenken/adviseren over een zo efficiënt mogelijke salarisadministratie conform de meest recente wet-
en regelgeving
Wij zoeken een salarisadministrateur die:
· Minstens 5 jaar relevante werkervaring heeft als salarisadministrateur
· Minstens 2 jaar relevante werkervaring heeft als salarisadministrateur bij gemeenten
· Ruime ervaring heeft met AFAS
· HBO werk- en denkniveau heeft
· Minstens een praktijkdiploma loonadministratie of gelijkwaardig diploma heeft
Kandidaat beschikt over onderstaande competenties
- accuraat en kwaliteitsgericht
- servicegericht
- samenwerkingsgericht
- goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
- integer
- organiseren en plannen
- stressbestendig
Werk- en denkniveau
Opleiding
Werkervaring
Referentie vereist