Fraud Blocker Secretaris Adviesraad SD & Toegankelijkheidsraad | ZZP

Secretaris Adviesraad SD & Toegankelijkheidsraad

Logo van gemeente zoetermeer met een gestileerd blauw boompictogram boven de tekst "gemeente zoetermeer" in grijs.

Aanvraagnummer: 6168
Organisatie: Gemeente Zoetermeer
Locatie: Zoetermeer
Uren per week: 16 uur
Tarief: €65 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo Spoedig Mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 12 maand(en)
Sluitingsdatum: 15-01-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op! Het is niet mogelijk om deze opdracht als zzp'er uit te voeren. Zzp'ers kunnen wel reageren, maar indien de opdracht wordt gegund, dient deze te worden uitgevoerd via dienstverband (bijvoorbeeld payroll, detachering of uitzendbureau). Dit dient expliciet te worden aangegeven bij de inschrijving.

Organisatie en afdeling

Bij de gemeente Zoetermeer werken we samen aan een beter en mooier Zoetermeer. Door samen te werken, flexibel en open te zijn, en door oplossingen te creëren voor maatschappelijke vraagstukken bouwen we aan de resultaten van morgen. Onze missie: met hart voor de stad samenwerken aan het Zoetermeer van vandaag en morgen.

Werken bij het Sociaal Domein betekent werken aan drie kernopgaven: herstellen van bestaanszekerheid, vergroten van kansengelijkheid en het makkelijker maken van gezond leven. Dit gebeurt in lijn met de omgevingsvisie Zoetermeer 2040.

Team Wmo beleid, netwerk- en wijkregie

Het Sociaal Domein bestaat uit drie afdelingen: Beleid, Inkomen & Zekerheid en Zorg/JGH. De functie van Secretaris Adviesraad Sociaal Domein (ASD) & Raad voor de Fysieke Toegankelijkheid (RFT) valt binnen het team Wmo beleid, netwerk- en wijkregie. Dit team werkt aan beleid en netwerkvorming en is co-creator en opdrachtgever binnen de zorg- en welzijnstaken.

Adviesraad Sociaal Domein

De Adviesraad Sociaal Domein adviseert het college van burgemeester en wethouders over de Wmo, Jeugdwet en Participatiewet. De adviesraad bestaat uit inwoners van Zoetermeer en vergadert maandelijks op de tweede dinsdagavond.

Toegankelijkheidsraad

De Toegankelijkheidsraad adviseert de gemeente over toegankelijkheid voor mensen met een beperking. Deze onafhankelijke raad is opgericht in 2017 en bestaat uit inwoners met ervaringskennis en technische expertise.

Opdracht

Als Secretaris ondersteun je beide adviesraden met het voorbereiden en organiseren van vergaderingen en faciliteren van de leden. Voor deze functie staat 16 uur per week. Taken zijn onder andere:

  • Opstellen en beheren van agenda’s, notulen en actielijsten;
  • Organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten;
  • Beheren van mailbox/documenten en communicatie-uitingen;
  • Bijhouden van website en social media;
  • Bewaken van de planning en begroting.

Vereisten

  • Geen 3 overeenkomsten in de afgelopen 6 maanden bij de opdrachtgever;
  • Beschikbaar tijdens vergaderingen (ASD: 2e dinsdagavond, TR: maandagmiddag 10x per jaar);
  • Bereid om buiten vaste schema's bijeenkomsten te ondersteunen;
  • Aantoonbare werkervaring als secretaris bij een publieke organisatie;
  • Maximaal uurtarief van € 65,- exclusief btw (inclusief reiskosten).

Gunningscriteria

  • Ervaring met notuleren, actielijsten en organisatie van vergaderingen (25 punten);
  • Ervaring met procesmatig contact onderhouden over adviestrajecten (20 punten);
  • Minimaal afgeronde MBO 4-opleiding administratie/secretarieel (10 punten);
  • Aantoonbare werkervaring als secretaris binnen het sociaal domein:
    • Minder dan 1 jaar: 0 punten;
    • 1-2 jaar: 10 punten;
    • 2-5 jaar: 20 punten;
    • Meer dan 5 jaar: 30 punten.

Competenties

  • Goed leesbare verslagen schrijven;
  • Nauwkeurig, betrouwbaar en gestructureerd werken;
  • Organisatorisch talent;
  • Goede contactuele vaardigheden.

Beoordeling

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste voldoet aan het profiel.

Schaal

De opdracht is ingedeeld in schaal 08.

Benodigd aantal professionals

1.

Werkdagen

Maandag tot en met vrijdag.

Planning

De gesprekken vinden plaats op donderdag 23 januari 2025 tussen 09:00 en 13:00 uur. Kandidaat ontvangt uiterlijk 20 januari 2025 bericht over uitnodiging.

Overige informatie

  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is verplicht.
  • Reactietermijn: tot woensdag 15 januari 2025, 09:00.

Reageer nu op deze opdracht!

6168 - Secretaris Adviesraad SD & Toegankelijkheidsraad