Secretaris bezwaarschriften en klachtencoördinatie

Rode banner met witte typografie met daarop "land van cuijk" onder een abstract logo bestaande uit een horizontale lijn en een gebogen lijn die een gezicht vormt.

Aanvraagnummer: 3437
Organisatie: Gemeente Land van Cuijk
Locatie: Gemeente Land van Cuijk
Uren per week: 24 per week
Tarief: €90 per uur
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 15-09-2024
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 02-09-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdrachtomschrijving

Gewenste situatie

Realiseren van voldoende kwalitatieve en kwantitatieve bezetting om de bezwaarafhandeling en klachten-coördinatie adequaat te kunnen afhandelen.

Huidige situatie

Op dit moment is er te weinig capaciteit beschikbaar om het aantal bezwaren en klachten tijdig af te handelen.

Het secretariaat bezwaarschriften en klachtencoördinatie maakt onderdeel uit van het cluster juridische zaken, waar twee secretarissen voor de bezwaarschriften en klachtencoördinatie werkzaam zijn, alsmede een vijftal juridisch adviseurs.

Het team wordt ondersteund door twee juridisch medewerkers.


Kandidaatomschrijving

Wat wordt gevraagd

We zijn op zoek naar een HBO/WO juridisch geschoolde kandidaat met minimaal 3 jaar ervaring gedurende de afgelopen 5 jaar.


Eisen

HBO/WO juridische opleiding.
Minimaal 3 jaar werkervaring.
Ervaring met werken bij een gemeente.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 20 %


HBO/WO juridische opleiding.
Weging: 40 %


Ervaring met werken bij een gemeente.
Weging: 20 %


Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Wendbaar, betrouwbaar, innovatief.
Weging: 20 %

Interviewplanning

Begin september