Fraud Blocker Secretaris Bezwaarschriftencommissie | Freelance Opdracht

Secretaris Bezwaarschriftencommissie

Logo van de gemeente veenendaal met een gestileerde blauwe 'v' naast het woord "gemeente veenendaal" in grijs.

Aanvraagnummer: 4078
Organisatie: Gemeente Veenendaal
Locatie: Veenendaal
Uren per week: 18 uur
Tarief: €105 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: 7-10-2024
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 07-10-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Veenendaal is een mooie, actieve gemeente, centraal gelegen aan de A12, met uitstekende voorzieningen in een groene omgeving. De gemeente heeft een bruisende binnenstad met een gevarieerd winkelcentrum, een innovatief ICT-centrum en volop plannen voor de toekomst. Met de ontwikkeling van het centrumplan Brouwerspoort en Veenendaal-oost zal Veenendaal naar zo'n 70.000 inwoners groeien. Ook persoonlijke groei van onze medewerkers staat centraal. Eigen initiatief en verantwoordelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel.

De secretaris bezwaarschriftencommissie komt te werken binnen het team Juridische Zaken en Inkoop.

Opdracht
Momenteel kampt de gemeente Veenendaal met een piek aan bezwaarschriften. Om deze reden zoeken we tijdelijk extra ondersteuning van de commissie voor 18u/week. Je komt te werken op het secretariaat van de algemene bezwaarschriftencommissie. Deze adviseert over uiteenlopende zaken. Je ondersteunt de commissie bij de advisering. Je woont zittingen bij en schrijft de conceptadviezen en verslagen uit.
Het secretariaat is verantwoordelijk voor de voorbereiding van de zittingen en de afhandeling van de bezwaarschriften. Ook zijn we verantwoordelijk voor de ambtelijke afdoening van enkele eenvoudiger zaaktypen.

Vereisten / Kock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde juridische hbo bachelor opleiding;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente;
Gunningscriteria
3. Minimaal 3 jaar ervaring in het werken als juridisch adviseur bij een overheidsinstantie (30 punten);
4. Minimaal 3 jaar ervaring op het vlak van bezwaarschriftenbehandeling algemene kamer (50 punten);
5. Maximaal uurtarief van €105,- excl. BTW en inclusief reiskosten woon-werkverkeer (20 punten);
6. Beschikbaar per 7 oktober 2024 voor 18 uur per week.

Competenties
- Goede adviesvaardigheden;
- Communicatief sterk, in staat om verschillende belangen en wensen af te stemmen;
- Oplossings- en resultaatgericht;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal;
- Teamplayer.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 14 oktober 2024 van 10:00 uur tot 12:30 uur. Kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 11 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht.

De reactietermijn duurt tot maandag 7 oktober, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.