Fraud Blocker Senior Administratief Medewerker | Gemeente Huizen | ZZP

Senior Administratief Medewerker

Logo van de Nederlandse gemeente Huizen, met een gestileerde figuur in traditionele kledij met visgereedschap in de hand, naast de tekst "gemeente huizen".

Aanvraagnummer: 6865
Organisatie: Gemeente Huizen
Locatie: Huizen
Uren per week: 36 uur
Tarief: €70 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 12-02-2025
Optie tot verlenging: 1 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 04-02-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Opdrachtgever
Huizen staat voor aanpakken. Voor luisteren, meedenken en meebeslissen. Voor samen het verschil maken. En werken vanuit mogelijkheden. Huizen is een dorp waar inwoners meedoen, waar we er samen voor elkaar zijn. En waar we met elkaar werken aan een ondernemende, sociale, veilige en duurzame gemeenschap. Dit doen wij vanuit onze visie op dienstverlening 'Goed geregeld, graag gedaan!' Anders gezegd, wij zijn 4G.

Huizen werkt aan grote opgaven. Een paar voorbeelden zijn de invoering van de omgevingswet, het uitbreiden van de digitalisering voor inwoners en collega's, een klimaatneutraal Huizen in 2050, het vergroten van het toerisme in Huizen als verlengstuk van de metropoolregio en dienstverlening op maat voor alle inwoners.

Als kwaliteitsmedewerker Sociaal domein ga je werken in Huizen. Er heerst een informele werksfeer, er wordt hard gewerkt en er is collegiale ondersteuning, zowel op inhoudelijk als persoonlijk vlak. De kleinschaligheid van de gemeente maakt dat er korte lijntjes zijn met onze beleidsambtenaren en andere netwerkpartners.

Opdracht

  • Het begeleiden en ondersteunen van de administratief medewerkers Sociaal Domein;
  • Ondersteunt bij de implementatie van het project leef Oekraïne;
  • Ondersteunt bij de doorontwikkeling van de allround backoffice Sociaal Domein;
  • Deelnemen aan overleggen (project -en werkgroepen);
  • Adviseert over de verbetering van de administratieve processen van het Sociaal Domein aan de hand van de administratie organisatie;
  • Ondersteunt en implementeert verbetermaatregelen ten behoeve van de administratieve processen van het Sociaal Domein;
  • Verzorgt de werkplanning -en werkverdeling. 


Vereisten
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met de administratie van Wmo en Jeugd;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met systemen iSamenleving en Civision Samenlevingszaken;
4. Uiterlijk beschikbaar per 12 februari 2025 voor 32 tot 36 uur per week gedurende gehele periode inclusief verlengingen;
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met eigen bijdrage en leefgeld Oekraïne.

Gunningscriteria
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Senior administratief medewerker (benoem een duidelijk voorbeeld in het cv) (35 punten);
7. Aantoonbare werkervaring als projectmedewerker of ondersteuner binnen het sociaal domein (25 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met de administratie van het leefgeld Oekraïne (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten);
9. Een maximum uurtarief van €70,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon- werkverkeer (10 punten).
10. Een aantoonbare afgeronde cursus of opleiding (benoemd dit duidelijk in het cv) (20 punten).
    a. WMO & Jeugdwet (5 punten);
    b. Uitkeringsadministratie (5 punten);
    c. WMO & Jeugdwet en Uitkeringsadministratie (20 punten);
    d. Geen van bovenstaande (0 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Plannen en organiseren;
- Hands on en een positieve inzet;
- Flexibiliteit;
- Accuraat en cijfermatig goed;
- Samenwerken en ondersteunend;
- Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
- Klantgerichtheid.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De fysieke/digitale gesprekken bij de gemeente worden gepland in overleg. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.


Reageer nu op deze opdracht!

6865 - Senior Administratief Medewerker