Fraud Blocker Senior Adviseur Inkoop | Gemeente Wijk bij Duurstede | ZZP

Senior Adviseur Inkoop

Logo van de gemeente wijk bij duurstede, met gestileerde zwarte tekst en abstracte lijntekeningen erboven.

Aanvraagnummer: 6243
Organisatie: Gemeente Wijk bij Duurstede
Locatie: Wijk bij Duurstede
Uren per week: 24 uur
Tarief: €110 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: z.s.m.
Optie tot verlenging: 3 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 09-01-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Dit is de gemeente Wijk bij Duurstede: Groot genoeg om klein te blijven
Samen met Cothen en Langbroek vormt Wijk bij Duurstede met ongeveer 24.000 inwoners en 150 medewerkers een relatief kleine gemeente, waar het fijn is om te wonen en te werken. We zijn klein en dat zien we als een voordeel. Werken voor onze gemeente betekent dat je niet alleen je hoofd gebruikt, maar ook je handen uit de mouwen steekt en met je voeten in de klei staat. Je weet voor wie je werkt en ziet het resultaat van je werk in de praktijk. De korte lijnen met inwoners, ondernemers en het bestuur maken je werk interessant. Naast je vakkennis is er volop ruimte om je talenten in te zetten. Het is denken én doen hier in Wijk. Hierbij vinden we het belangrijk elkaar goed te kennen en het leuk te hebben met elkaar.

Bij de gemeente Wijk bij Duurstede verwelkomen we graag mensen van verschillende leeftijden, achtergronden, overtuigingen en voorkeuren. We vinden het belangrijk dat jouw talenten en kwaliteiten worden benut en dat je met vertrouwen en plezier je werk kunt doen. Verhalen van collega’s over hoe het is om bij ons te werken vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl.

Opdracht
• Je begeleidt en coacht onze inkoopadviseur in gemeentelijke inkooptaken en Europese aanbestedingen.
• Je begeleidt inkoop- en aanbestedingstrajecten organisatiebreed en houdt daarbij rekening met uiteenlopende doelstellingen zoals social return, duurzaamheid, kosten en kwaliteit.
• Je bent aanspreekpunt voor inkooptrajecten van leveringen, diensten en werken binnen onze organisatie.
• Je adviseert over de gehele keten van inkoop, contractbeheer tot leveranciersmanagement.
• Je adviseert over keuzes tussen verschillende vormen van inkoop of subsidieverstrekking.
• Je monitort aan de hand van de kaders van het inkoopbeleid en rapporteert hierover middels een spendanalyse. Je bent tevens aanspreekpunt voor de accountant.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau.
2. Minimaal 5 jaar werkervaring als inkoper bij een gemeente.
3. Aantoonbare werkervaring en kennis over aanbestedingen op het gebied van werken, leveringen en diensten (duidelijk omschreven in het cv).
4. Minimaal 2 dagen fysieke aanwezigheid op kantoor (dagen in overleg).

Gunningscriteria
5. Aantoonbare werkervaring met het coachen en begeleiden van collega-inkopers (duidelijk omschreven in het cv); (30 punten)
6. Minimaal 2 jaar werkervaring met zelfstandig uitvoeren van (EU) aanbestedingen binnen de overheid; (20 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met het voorbereidingstraject van een aanbesteding en het omzetten van organisatiedoelen in een concreet programma van wensen en eisen; (20 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met het opzetten en uitvoeren van een spendanalyse; (15 punten)
9. Maximum uurtarief van € 110,- exclusief btw inclusief reiskosten woon-werk; (15 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je aan het bovengenoemd profiel voldoet.

Competenties
• Planmatig
• Kennis overdragen / coachend
• Samenwerkend
• Schakelen tussen diverse hiërarchische niveaus
• Communicatief vaardig (in woord en geschrift)
• Standvastig

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in schaal 10, volgens de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag.
Hybride werken is mogelijk.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever vinden plaats op dinsdag 14 januari 2025. Uiterlijk maandag 13 januari 2025 krijgen uitgenodigde kandidaten bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.

Overige informatie
• De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
• Indien een opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, dient deze in het Handelsregister geregistreerd te staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).


Reageer nu op deze opdracht!

6243 - Senior Adviseur Inkoop