Senior Adviseur Inkoop

Logo van provincie utrecht met links een gedetailleerd wapen en rechts de naam "provincie utrecht" naast twee rode vierkantjes.

Aanvraagnummer: 954
Organisatie: Provincie Utrecht
Locatie: Utrecht
Uren per week: 32-40 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 03-05-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht
Als Inkoopadviseur ben je het vaste aanspreekpunt voor alle inkoopvraagstukken van medewerkers en het management binnen jouw domein. Je ondersteunt bij complexe Europese en nationale inkoop- en aanbestedingstrajecten (Werken, Leveringen en Diensten) en voert deze trajecten uit, waarbij je put uit een breed scala van methodieken. Niet alleen breng je de klantvraag overzichtelijk in kaart; je analyseert deze en weet conclusies te trekken binnen de gestelde kaders. Zo werk je aan goede oplossingen, die je aan de klant voor kunt leggen.

Enkele verantwoordelijkheden zijn:

  • Het adviseren over uiteenlopende inkoop- en contractvraagstukken binnen het domein Bedrijfsvoering;
  • Het uitvoeren van zowel kader- als procesbewaking;
  • Het fungeren als businesspartner binnen de organisatie waarbij je bijdraagt aan het realiseren van hun maatschappelijke opgaven;
  • Het ondersteunen op onderdelen van de doorontwikkeling van inkoopprojecten. Je fungeert hier als projectleider.

Onze ideale Inkoopadviseur durft initiatief te nemen en weet hierbij klantgericht en integer te werk te gaan. Je bezit brede kennis van relevante aandachtsgebieden en je weet hoe advisering binnen een politieke organisatie werkt. In een team of project werken is voor jou geen probleem; je weet met je overtuigingskracht teamgenoten en het management te overtuigen van jouw ideeën en adviezen.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 3 mei 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Competenties

  • Analytisch
  • Verantwoordelijk
  • Integer
  • Servicegericht

Selectiecriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
4. In het bezit van een Diploma NEVI1 en of NEVI2 of een verglijkbare diploma zoals conducto (50 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met contractmanagement (50 punten)
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van inkoop en aanbestedingen;

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een inkoopfunctie bij een overheidsinstelling;
3. Aantoonbare werkervaring met aanbestedingsregelgeving en Europese- en nationale aanbestedingsprocedures;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11.

Benodigd aantal professionals
2.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 8 mei 2024 van 09.00 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 7 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).