Senior Beleidsadviseur Parkeren en Mobiliteit

Logo van gemeente IJsselstein met een rood en oranje abstract pixelontwerp naast de naam in donkerblauw lettertype.

Aanvraagnummer: 3250
Organisatie: Gemeente IJsselstein
Locatie: IJsselstein
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 19-08-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie onderdeel

De gemeente IJsselstein is een stad in het zuidwesten van de provincie Utrecht. De stad telt ruim 33.000 inwoners en heeft een gezellig historisch hart waar de inwoners trots op zijn. De ambtelijke organisatie van de gemeente (GIJS) bestaat uit ruim 250 medewerkers verdeeld over 7 teams. GIJS werkt aan een bloeiend en toekomstbestendig IJsselstein, waar iedereen prettig kan wonen, werken en samenleven. GIJS staat voor betrouwbare dienstverlening, een benaderbare organisatie en heldere communicatie. De ambtenaren werken vanuit drie kernwaarden: vakmanschap, pragmatisch en samenspel. Samen met en voor ‘ons stadje’.


Opdracht

Vanuit het team Ruimte en Projecten adviseer jij samen met je directe collega’s van het cluster Mobiliteit over diverse onderwerpen. En werk jij aan:

  • Opstellen Parkeerbeleid,
  • Beleidsmatige advisering op het gebied van Parkeerbeleid en mobiliteit
  • Contactpersoon voor MRA-E voor plaatsingen laadpalen .
  • Regievoering op de uitvoerend Parkeerbedrijf P1
  • Advisering bij beroepszaken irt oa parkeren, laadpalen en uitwegen
  • Samen met de businesscontroller verantwoordelijk voor de Parkeerexploitatie
  • Beoordelen van concrete parkeer- en mobiliteitsvraagstukken bij woningbouwprojecten en het programma “Verbeterde Binnenstad 2.0”.


Vereisten / knock-outcriteria

1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als beleidsadviseur verkeer en mobiliteit;
2. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
3. Een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen het taakveld verkeer binnen een gemeente.


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als beleidsadviseur verkeer en mobiliteit binnen een gemeentelijke instelling (35 punten);
6. Aantoonbare kennis van CROW, Prince2, RAW en UAV (licht dit duidelijk toe in het cv) (25 punten);
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar binnen een gemeente (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring als ambtelijk opdrachtgever in de afgelopen 3 jaar (10 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van verkeerbeleid (licht dit duidelijk toe in het cv) (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je / de aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 27 augustus 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 19 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.