Aanvraagnummer: 5763
Organisatie: Gemeente Krimpen aan den Ijssel
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Uren per week: 24 uur
Tarief: €95 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 01-01-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 17-12-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die vooruit denkt en doet. Met ongeveer 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van samenwerken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 teams die rondom inhoudelijke thema’s zijn gevormd.
Onder het Sociaal Domein vallen alle inspanningen rondom participatie, zelfredzaamheid, gezondheid, maatschappelijke ondersteuning en jeugd. Dit gebeurt primair op basis van de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo), de Participatiewet, de Jeugdwet en de Wet publieke gezondheid.
Als team staan we voor een inclusieve samenleving waarin iedereen meetelt en naar vermogen kan meedoen. We zijn er voor de kwetsbaren in de samenleving. We streven naar een Krimpen aan den IJssel zonder armoede en mentale problemen. De uitvoering van de Jeugdwet, de Wmo, de Participatiewet, de Wet publieke gezondheid en de Wet inburgering moet op zo’n kwalitatief niveau zijn dat voldoende maatschappelijke participatie ontstaat.
We zijn in 2021 koplopergemeente cliëntondersteuning geworden. Cliëntondersteuning helpt inwoners passende zorg, begeleiding en voorzieningen te regelen. Binnen dit project werken we aan:
- Meer inzicht in de behoefte aan en het aanbod van (onafhankelijke) cliëntondersteuning.
- Het verbeteren van de vindbaarheid van cliëntondersteuning door het te organiseren bij “de toegang”.
Opdracht
- Beleidsmedewerker/projectleider voor het project Cliëntondersteuning.
- Actieprogramma opstellen samen met betrokken partners.
- De functie cliëntondersteuning duidelijk omschrijven en ontwikkelen waar nodig.
- De bekendheid van cliëntondersteuning verbeteren.
- Bijeenkomsten organiseren en offertes aanvragen.
- Onderzoek naar behoefte aan en aanbod van cliëntondersteuning.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing; de kandidaat dient een mobiele telefoon met abonnement en een laptop mee te nemen.
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als beleidsmedewerker/projectleider binnen het sociaal domein.
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie.
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de Wmo.
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het opstellen van actieprogramma’s en het ontwikkelen en implementeren van beleid.
6. Uiterlijk beschikbaar per 2 januari 2025 voor 24 uur per week gedurende de gehele opdracht inclusief verlengingen.
Gunningscriteria
7. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als beleidsmedewerker/projectleider binnen het sociaal domein (20 punten).
8. Aantoonbare werkervaring met het beleidsterrein cliëntondersteuning (20 punten).
9. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar binnen een gemeentelijke organisatie (10 punten).
10. Aantoonbare werkervaring met het organiseren van bijeenkomsten en evenementen (20 punten).
11. Aantoonbare werkervaring met het proactief en creatief ontwikkelen van beleid en actiegerichte plannen (10 punten).
12. Een maximum uurtarief van €95,- excl. btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Proactieve instelling en in staat (deel)projecten te begeleiden.
- Resultaatgericht, ondernemend en een teamspeler.
- Nauwkeurig en taalkundig sterk.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, inclusief minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
Gesprekken worden ingepland op woensdag 18 december 2024 of donderdag 19 december 2024. Uitnodigingen voor gesprekken worden uiterlijk dinsdag 17 december 2024 voor 17.00 uur verzonden. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatie
- ‘Bring your own device’ is van toepassing: de kandidaat dient een mobiele telefoon met abonnement en een laptop mee te nemen.
- De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze geregistreerd staan in het handelsregister conform de Waadi.
- Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast voor 12 maanden. Daarna kan maximaal eenmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassing worden gedaan.