Aanvraagnummer: 6085
Organisatie: Gemeente de Bilt
Locatie: Bilthoven
Uren per week: 20-24 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 20-01-2025
Optie tot verlenging: 1 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 06-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken, zodat de 42.000 inwoners hier prettig kunnen wonen, werken en recreëren. Onze circa 250 medewerkers worden dagelijks geïnspireerd door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken verbinden: dat is onze kracht. Meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners vormt de kern van onze manier van werken.
De opdracht
Je gaat meewerken aan de inrichting en implementatie van het financiële systeem IFinanciën van PingRoccade. Dit systeem is nieuw voor de organisatie. Samen met collega’s onderzoek je hoe de administratieve processen en het rekenschema optimaal kunnen worden ingericht. Je verzorgt trainingen voor medewerkers over het gebruik van het nieuwe financiële systeem.
Je adviseert over:
- Het proces van bestellen tot betalen
- Projectadministratie
- Subsidieadministratie
- Het rekenschema
- Toevoegen van een prestatieverklaring
- Gebruik en inrichting van financiële informatie voor budgethouders
- Het opstellen van een liquiditeitsprognose
Na de inrichting help je bij de implementatie, verzorg je trainingen en stel je werkinstructies en werkafspraken op.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau in de richting van accountancy of SPD;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als boekhouder met verantwoordelijkheid voor de inrichting en uitvoering van administraties in een gemeentelijke organisatie;
3. Beschikbaar uiterlijk per 20 januari 2025 voor minimaal 20 uur per week.
Gunningscriteria
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als senior administratief medewerker, medewerker grootboek of boekhouder in gemeentelijke organisaties, met ervaring in jaarafsluiting en het opstellen van balansdossiers (35 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met het BBV (Besluit Begroting en Verantwoording); benoem expliciet waaruit dit blijkt (25 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met IFinanciën (10 punten);
7. Aantoonbare kennis van en werkervaring met de inrichting van financiële administraties (30 punten).
Vermeld in het cv duidelijk in hoeverre jij of de kandidaat aan het profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Het bijbehorende salaris valt onder de CAO van de opdrachtgever.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, inclusief minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op maandag tot en met vrijdag.
Hybride werken mogelijk: ja; nadrukkelijk niet volledig digitaal, aanwezigheid op locatie is vereist.
Planning
De gesprekken bij de gemeente vinden plaats in week 2 van 2025. Kandidaten die worden uitgenodigd, ontvangen uiterlijk op woensdag 8 januari 2025 bericht. Overige kandidaten worden na de gesprekken geïnformeerd.
Overige informatie
- Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, dient het bedrijf conform Waadi ingeschreven te staan in het handelsregister.
Reiskosten & parkeren
Het uurtarief is inclusief reiskosten voor woon-werkverkeer.
Reactietermijn
Reageer uiterlijk op maandag 6 januari 2025 vóór 09.00 uur.