Senior contract en leveranciersmanager ICT

Logo van provincie utrecht met links een gedetailleerd wapen en rechts de naam "provincie utrecht" naast twee rode vierkantjes.

Aanvraagnummer: 3458
Organisatie: Provincie Utrecht
Locatie: Provincie Utrecht
Uren per week: 16-20 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: 12-10-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 02-09-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.


Opdracht

Het domein Bedrijfsvoering, Informatie & Organisatie (BIO) verzorgt alle uitvoerende bedrijfsvoeringstaken van de organisatie, zodat onze collega’s zich kunnen concentreren op de realisatie van de primaire doelstellingen. Wij richten ons op een integrale bedrijfsvoering, die past in de huidige tijd. Wij blijven onze producten en diensten ontwikkelen en verbeteren. Zo leveren wij een optimale ondersteuning en een dienstverlening met toegevoegde waarde voor de (interne) klanten.

Het team Informatievoorziening & Automatisering (I&A) van waaruit jij gaat opereren verzorgt zowel concernbreed als organisatiespecifiek de informatievoorziening en ICT-dienstverlening. Samen streven we ernaar om de medewerkers van de provincie Utrecht te voorzien van betrouwbare ICT diensten en oplossingen. Je gaat werken vanuit het cluster Servicemanagement (SM).


Vereisten / knock-outcriteria


1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van (Technische) bedrijfskunde;
2. Een afgeronde opleiding/cursus op het gebied van Contractmanagement, inkoop of aanbestedingsrecht;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met ICT contractmanagement binnen de aanbesteding plichtige (semi)- overheid;


Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

4. Een afgeronde opleidingen/cursussen op het gebied van IT management zoals ITIL, BiSL, ASL en Servicemanagement; (20 punten)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met ICT contract- en leveranciersmanagement; (30 punten)
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met ICT contract- en leveranciersmanagement binnen de aanbesteding plichtige (semi)- overheid. (50 punten)


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Do –
Is hybride werken mogelijk: ja, gedeeltelijk


Planning

De gesprekken (via Teams) bij de opdrachtgever worden op een later moment gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.