Aanvraagnummer: 1355
Organisatie: Gemeente Westland
Locatie: Naaldwijk
Uren per week: 32 tot 36 per week
Tarief: €110,55 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 14-05-2024 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten.
Deel deze opdracht
Organisatie
Bouw mee met de gemeente Westland. De gemeente Westland is met ruim 100.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is de gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt de gemeente Westland haar inwoner ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente.
Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait!
Gemeente Westland is een uitdagende en eigentijdse werkgever, die continu in ontwikkeling is. We zijn een actieve werkorganisatie met een prettige, informele werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. We sturen op resultaten en het tonen van eigen initiatief wordt gewaardeerd. Gemeente Westland is onderverdeeld in vier clusters: Dienstverlening, Beleid, Ruimte en Bedrijfsvoering, met daarnaast een unit Concern control en eenheid Bureau gemeentesecretaris.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een maximaal uurtarief van €110,55 (schaal 11) excl BTW en inclusief reiskosten woon- werkverkeer en Fee Flextender;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met inkoop- en contractmanagement op het gebied van ICT;
3. Aantoonbare werkervaring met contractbeheer/ contractmanagement (CATS CM methodiek) en werkervaring met juridische vraagstukken;
4. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau en een aanvullende NEVI opleiding;
5. Beschikbaar per mei 2024 voor 32 tot 36 uur voor de gehele duur van de opdracht;
Gunningscriteria (weging)
6. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring als Contractmanager en senior Inkoper op ICT gebied (25 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met contractmanagement volgens de CATS CM methodiek (35 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met complexe ICT (inkoop)projecten, noem hiervan een voorbeeld in het cv (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met contractmanagement informatiesystemen en het compliant maken daarvan (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 16 en/ of vrijdag 17 mei 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 15 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
- De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
- Het aantal te declareren uren mag het maximum van 1620 uur per jaar niet overschrijden. Er geldt een terugbetalingsverplichting voor het teveel gedeclareerde.
- ‘Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.
- De voertaal binnen de gemeente is Nederlands (in taal en geschrift), er word geacht dat de kandidaat hieraan kan participeren.