Aanvraagnummer: 6310
Organisatie: Gemeente Hardenberg
Locatie: Hardenberg
Uren per week: 32 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 27 juni 2025
Regio: Overijssel
Startdatum: 01-03-2025
Optie tot verlenging: 3 maal 12 maand(en)
Sluitingsdatum: 24-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Deze opdracht kan niet als zzp’er worden uitgevoerd. Wanneer de opdracht aan een zzp’er wordt gegund, dient deze in dienst te gaan (payroll/detachering/uitzendbureau) om de opdracht te vervullen. Geef in het opmerkingenveld expliciet aan via welke partij de opdracht wordt vervuld of dien de inschrijving direct via een geschikte partij in.
Organisatie
Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee De gemeente Hardenberg biedt een prachtige omgeving om te wonen en te werken. Hier geniet je van de natuur en de gezelligheid van een stad. Met meer dan 62.935 inwoners groeit Hardenberg verder en streeft naar versterking van de regio, aantrekkelijk buitengebied en verbeterde voorzieningen. Samen met 550 collega’s werk je aan een duurzame toekomst waarin lokaal ondernemerschap centraal staat. Betrouwbaarheid, samenwerking en een praktische aanpak (“De Kracht van Gewoon Doen”) staan centraal.
Opdracht
Je bent verantwoordelijk voor uitstekend georganiseerde facilitaire diensten en voorzieningen. Dit is cruciaal om collega’s hun werk goed te laten doen. In samenwerking met team Inkoop begeleid je aanbestedingen en werk je mee aan facilitaire projecten en centralisatie van diensten. Taken omvatten advisering aan management, professionalisering van facilitair management en zelfstandig opstellen van aanbestedingsstukken, waaronder:
- Aanbesteding binnenbeplanting
- Aanbesteding catering
Vereisten / Knock-outcriteria
- Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
- In bezit van NEVI 1 en NEVI 2 diploma’s;
- Minimaal 5 jaar werkervaring in het facilitaire werkveld.
Gunningscriteria
- Afgeronde HBO-opleiding richting facilitair management (15 punten);
- Minimaal 5 jaar werkervaring bij een overheidsinstelling (25 punten);
- Werkervaring met aanbestedingen voor binnenbeplanting en catering (beschrijf beknopt een voorbeeld in het cv) (25 punten);
- Werkervaring met het schrijven van adviezen en beleidsstukken op facilitair gebied voor management (20 punten);
- Werkervaring met positionering facilitair management (beschrijf een voorbeeld in het cv) (15 punten).
Vermeld in het cv duidelijk hoe u aan het profiel voldoet.
Competenties
Je bent energiek, servicegericht en houdt van duidelijke communicatie en zichtbare resultaten. Je onderhoudt goede contacten met collega’s en leveranciers en faciliteert hen optimaal.
Functieschaal
De functie is ingedeeld in schaal 10 volgens de geldende cao van de opdrachtgever.
Aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, inclusief minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Hybride werken: ja. Werkdagen: maandag t/m donderdag.
Planning
Gesprekken vinden plaats op maandag 10 februari 2025. Kandidaten worden uiterlijk vrijdag 7 februari 2025 geïnformeerd. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken een terugkoppeling.
Overige informatie
- De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- Een geheimhoudingsverklaring wordt vereist.
- Een Uittreksel Handelsregister (KvK) is nodig.
- Een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) is vereist.
- Bij ter beschikking gesteld personeel dient registratie conform de Waadi plaats te vinden.
Reactietermijn
U kunt reageren tot vrijdag 24 januari 2025, 09.00 uur.