Senior functioneel beheerder

Logo van 's-hertogenbosch met gestileerde blauwe figuren boven de naam van de stad, met daaronder een vereenvoudigd watermotief.

Aanvraagnummer: 1311
Organisatie: Gemeente 's Hertogenbosch
Locatie: ’s-Hertogenbosch
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 3-6-2024
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 22-05-2024 07:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdrachtomschrijving

Je beheert (nieuwe releases van) enkele bestaande applicaties. In overleg met jou bepalen we welke dat zijn. Zo kun je het functioneel beheer uitvoeren voor ons personeelsinformatiesysteem COMPAS, maar bijvoorbeeld ook voor CiVision Samenlevingszaken, een applicatie voor registratie van werk en inkomen, en bijzondere bijstand. Of je richt je op het beheer van ZorgNed voor de domeinen WMO en Jeugd, JVS voor Onderwijs, Key2Subsidies voor verstrekking van diverse subsidies en het OIS-portaal voor digitale aanvragen. Is er een nieuwe applicatie? Dan test je die door en door. Met je collega’s overleg je over koppelvlakken en interfaces en samen zorg je dat de hele keten – zonder storingen – in werking blijft. Verder:

· Maak je instructies voor en geef je opleiding aan gebruikers.

· Signaleer je knelpunten en adviseer je over veranderingen en nieuwe toepassingen.

· Ontwikkel en beheer je eenvoudige query’s op basis van SQL en de BI-tool Cognos.

· Treed je op als intermediair tussen de gebruikers en de leverancier(s).

· Onderhoud je documentatie van applicaties.

Kandidaatomschrijving

Je communiceert proactief, vooral met eindgebruikers. Dit doe je op een open, respectvolle manier, waarbij je integer omgaat met gevoelige informatie. Je vindt het leuk om mee te denken over oplossingen die het sociaal domein verder brengen. Door jouw ondernemende houding en je drive om met anderen samen te werken bereik je resultaat. Daarbij geldt voor jou: afspraak is afspraak. Verder heb je:

· Hbo-niveau, bij voorkeur door afronding van een studie als (technische) informatica, informatiemanagement of informatiekunde.

· Relevante werkervaring met complexere beheervraagstukken binnen de informatievoorziening.

Eisen

Afgeronde HBO opleiding

Een afgeronde HBO opleiding. Dit moet blijken uit het CV.

Recente werkervaring als functioneel beheerder

Minimaal 5 jaar recente werkervaring als functioneel beheerder. Dit moet blijken uit het CV.

Kennis en ervaring met SQL

Kennis en ervaring met SQL. Dit moet blijken uit het CV.

Ervaring in beheer van verschillende applicaties

Ervaring in beheer van verschillende applicaties. Dit moet blijken uit het CV.

Uurtarief

Het uurtarief is altijd inclusief reiskosten woon-werkverkeer maar exclusief BTW en exclusief kosten dienstreizen.Bij verlenging van de opdracht is GEEN verhoging van het tarief mogelijk met de volgende kanttekeningen:• In het geval u een CAO toepast dan mag verhoging van het tarief plaatsvinden naar aanleiding van een wijziging van de CAO lonen. • Indien geen CAO wordt gevolgd, dan mag jaarlijkse tariefverhoging plaatsvinden op basis van het CPI indexcijfer.

Aanwezigheid op kantoor

Minimaal twee dagen per week aanwezig op kantoor. Andere dagen is thuiswerken mogelijk.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %

Recente werkervaring met de applicatie Compas

Recente werkervaring met de applicatie Compas. Dit moet blijken uit het CV.
  • Ja (20 %)
  • Nee (1 %)
Weging: 20 %

Afgeronde HBO opleiding

Afgeronde HBO opleiding (technische) informatica, informatiemanagement of informatiekunde. Dit moet blijken uit het CV.
  • Ja (5 %)
  • Nee (1 %)
Weging: 5 %

Kennis van het sociaal domein

Kennis van het sociaal domein. Dit moet blijken uit het CV.
  • Ja (15 %)
  • Nee (1 %)
Weging: 15 %

Kennis en ervaring met aanbestedingen

Kennis en ervaring met aanbestedingen. Dit moet blijken uit het CV.
  • Ja (10 %)
  • Nee (1 %)
Weging: 10 %

Interview

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Bij de gesprekken wordt gekeken naar relevante werkervaring en of de betreffende persoon past binnen Weener XL.

Weging: 25 %

Interviewplanning

De gesprekken worden gehouden op dinsdagochtend 28 mei 2024