Aanvraagnummer: 6482
Organisatie: Gemeente Zwolle
Locatie: Zwolle
Uren per week: 36 uur
Tarief: €75 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 4 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 16-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! “Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.”
Organisatie
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op ‘kwaliteit van leven’. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig. We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen.
In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We zijn een organisatie, waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.
Opdracht
Dit ben jij
Je hebt een Hbo werk- en denkniveau, actuele opleidingen voor Burgerzaken afgerond, kennis van burgerzakenprocessen en een ruime werkervaring, met name met complexe Burgerlijke Stand en IPR casuïstiek. Het is handig als je digitaal vaardig bent en kunt werken met gemeentelijke systemen, zoals iBurgerzaken. Je communiceert net zo makkelijk in het Nederlands als in het Engels.
Collega’s kunnen op jou rekenen en andersom. Je bent dan ook een inspirerende teamspeler die met iedereen goed kan omgaan, oprecht luistert, doorvraagt en die geen vraag te gek vindt. Creatief als je bent, vind je oplossingen die niemand nog heeft gezien (uiteraard binnen de wettelijke kaders).
Je bent accuraat, analytisch sterk en brengt je adviezen en besluiten duidelijk en goed onderbouwd naar voren. Betere werkprocessen? Je krijgt energie als je daarover nadenkt en eureka-momenten hebt over een kwaliteitsslag. Zo kijk je trouwens ook met een kritisch oog naar je eigen werk. Onder druk en tijdens verandertrajecten ben jij op je best.
Jouw taken
-Opmaken en verwerken van latere vermeldingen;
-Verwerken mutaties en correcties in de BRP;
-Beoordelen brondocumenten;
-Verwerken inschrijvingen uit het buitenland;
-Verwerken naturalisatieverzoeken;
-Alle andere voorkomende administratieve taken.
Vereisten
1. Aantoonbaar afgeronde hbo bachelor opleiding;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar binnen een gemeente;
3. Aantoonbare werkervaring met burgerzakenprocessen en wet- en regelgeving aangaande Internationaal Privaatrecht en nationaliteitswetgeving (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Aantoonbare werkervaring met I-burgerzaken (maak duidelijk in het cv waar deze werkervaring opgedaan is).
Gunningscriteria
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen de afdelingen burgerzaken binnen een gemeente (45 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het Basisregistratie Personen (BRP) binnen een gemeente (30 punten);
7. Een afgeronde cursus en of opleiding burgerzaken (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
8. Een maximum uurtarief van €75,- exclusief btw, inclusief woon-werk verkeer (5 punten);
a. Minder dan €75,00 (5 punten);
b. Tussen €76,00 en €84,00 (3 punten);
c. Boven €85,00 (0 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Collega’s kunnen op jou rekenen en andersom. Je bent dan ook een inspirerende teamspeler die met iedereen goed kan omgaan, oprecht luistert, doorvraagt en die geen vraag te gek vindt. Creatief als je bent, vind je oplossingen die niemand nog heeft gezien (uiteraard binnen de wettelijke kaders).
Je bent accuraat, analytisch sterk en brengt je adviezen en besluiten duidelijk en goed onderbouwd naar voren. Betere werkprocessen? Je krijgt energie als je daarover nadenkt en eureka-momenten hebt over een kwaliteitsslag. Zo kijk je trouwens ook met een kritisch oog naar je eigen werk. Onder druk en tijdens verandertrajecten ben jij op je best.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma - di - wo - do - vr
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 20 januari 2025 vanaf 10.00 uur tot 12.00 uur en woensdag 22 januari 2025 van 13.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 17 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 16 januari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.