Fraud Blocker Senior Ondersteuner | Gemeente Woerden | Freelance Opdracht

Senior Ondersteuner


Aanvraagnummer: 4920
Organisatie: Gemeente Woerden
Locatie: Woerden
Uren per week: 32-36 uur
Tarief: €70 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: 02-12-2024
Optie tot verlenging: 3 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 14-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Werken voor de gemeenten Woerden en Oudewater betekent werken aan ambities in een dynamische organisatie met grote maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ruim 500 talentvolle professionals werken voor twee gemeentebesturen die samen 60.000 inwoners vertegenwoordigen.

Je bent werkzaam in een politiek bestuurlijke omgeving en centraal in het Groene Hart. De organisatie kent een informele werksfeer en heeft oog voor medewerkers met talent. We stimuleren ontwikkeling en brede inzetbaarheid. We bieden flexibiliteit in werkzaamheden en interessante interne projecten aan.

https://www.woerden.nl/werken-voor-woerden-en-oudewater

Deze specifieke opdracht wordt uitgevoerd voor Inkoop & Monitoring Utrecht West (I&M UW).
I&M UW voert namens de samenwerkende gemeenten De Ronde Venen, Montfoort, Oudewater, Woerden en Stichtse Vecht de inkoop, monitoring en contractmanagement uit in het sociaal domein Wmo/jeugd. Wij voeren deze taak uit met 12 collega's.

Opdracht
Senior ondersteuner
Jouw taken

  • Opvang van inkomend telefoonverkeer op het algemene nummer en coördinatie van vragen;
  • Afwikkelen diverse mailboxen;
  • Inplannen van afspraken voor medewerkers van I&M UW, variërend van één-op-één tot complexe meetings met meerdere personen/partijen;
  • Algemeen afdeling ondersteunende werkzaamheden en diverse ondersteunende HR-werkzaamheden, ondersteuning van de teammanager;
  • Dossiers updaten en bijhouden contractmanagementsysteem Betty Blocks;
  • Verzorging van correspondentie en begeleiding van de administratieve afwikkeling contractstukken;
  • Actueel houden van de Beschikbaarheidswijzer;
  • Notuleren diverse overleggen;
  • Bijhouden vragen en antwoorden en nieuwsberichten op de website;
  • Contact onderhouden met zorgaanbieders en gemeenten;
  • Beoordeling en administratieve afhandeling van de instroom nieuwe zorgaanbieders.

Competenties & persoonlijkheid
Als senior ondersteuner ben je een belangrijke schakel binnen het team waarbij jij het team de ondersteuning biedt die nodig is op organisatorisch en administratief gebied. Door actief mee te denken en ideeën aan te dragen werk je mee aan de verbetering van de dienstverlening van I&M UW. Jij krijgt energie van een dynamische werkomgeving en je ziet het als een uitdaging om die waar mogelijk te structureren. Jij bent in het bezit van een kritische blik, pakt vraagstukken op als een uitdaging en weet zelfstandig de weg naar oplossingen te vinden. Het belang van goede vastlegging van afspraken is je helder en je zorgt hiervoor doordat je je goede organisatorische en administratieve vaardigheid inzet. Het helpen van collega’s en zorgaanbieders vind je leuk en gaat je door je uitstekende communicatieve vaardigheden goed af.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau;
2. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruikmaken van eigen laptop en mobiel;
3. Maximaal uurtarief van €70,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner/secretaresse;

Gunningscriteria
5. Aantoonbare werkervaring met jeugdhulp/Wmo; (30 punten)
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner/secretaresse binnen gemeente; (40 punten)
7. Je bent secuur in correspondentie en bent in staat om deze zelfstandig te voeren; (10 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met Word en Excel; (20 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Op woensdag ben jij, net als het gehele projectteam, aanwezig in Woerden. De invulling van de overige werkdagen, zowel wanneer je werkt als wanneer je aanwezig bent, vindt in overleg plaats.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 19 november 2024 tussen 13.00 uur en 17.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • De gemeente Woerden faciliteert geen ‘mobile devices’ zoals laptop en telefoon.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 14 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.