Fraud Blocker Senior Projectleider Civiel - Freelance Opdrachten

Senior Projectleider Civiel

Logo van belcombinatie, met de letters "bel" in rood en blauw binnen een grijze rechthoekige rand met daaronder het woord "combinatie".

Aanvraagnummer: 2934
Organisatie: BEL Combinatie
Locatie: BEL Combinatie
Uren per week: 28-36 per week
Tarief: €97,50 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 26-07-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

De BEL Combinatie is een uniek samenwerkingsverband tussen de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren. In deze constructie zijn de drie gemeenten zelfstandig en maken ze alle drie gebruik van één grote, professionele en flexibele ambtelijke organisatie, de BEL Combinatie. Wij werken vanuit de volgende vier kerncompetenties: Professionaliteit, Openheid, Samenwerken en Publiek Ondernemerschap.


Opdracht

BEL Combinatie zoekt voor een aantal projecten een ervaren senior projectleider die voor de gemeenten verantwoordelijk wordt voor het projectmanagement van de vaststelling van het voorlopig ontwerp (VO), verzorgen engineering, aanbesteding en uitvoering.

Belangrijk wordt het aansturen van zowel interne en externe organisaties in de tijdige levering van de noodzakelijke bijdragen en daarna de aannemer bij de uitvoering van de werkzaamheden.
Mogelijk kunnen nog verwante projecten tot de activiteiten van de senior projectleider gerekend gaan worden.

Positie in de organisatie
Het team Openbare Ruimte bestaat uit ca 20 medewerkers die hun inzet leveren voor leefbare, duurzame en veilige BEL gemeenten.
Team openbare ruimte heeft 8 vaste medewerkers, daarnaast een aantal ingehuurde medewerkers, er is expertise aanwezig op zeer uiteenlopende gebieden.

Taken en verantwoordelijkheden in de functie zijn o.a.:

  • Proces- en projectleiding van het project; sturen op tijdigheid van output, kwaliteit en geld;
  • Voorzitten van de (interne) projectgroep;
  • Advisering aan college en raad over de voortgang (waaronder tijdige signalering van uitvoeringsproblematiek) en voorbereiden van nadere besluitvorming; o.a. wijzigingen in de uitvoering;
  • Overleg en correspondentie met interne en externe partijen, aanspreekpunt voor interne en externe partijen;
  • Gedelegeerd opdrachtgever naar de aannemende partijen;
  • In staat verbindingen te leggen tussen betrokkenen met mogelijk tegengestelde belangen;
  • Vaardigheid in het opstellen van bestuurlijke en management rapportages;
  • Coördinatie en afstemming met diverse partijen zoals; civiel technische aannemers, nutsbedrijven, diverse (lagere) overheden en bewoners.


Vereisten/ knock-outcriteria (te beoordelen door Flextender)

1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als procesbegeleider of (senior-) projectleider op het gebied van projecten in de Openbare Ruimte;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een samenwerkingsverband van meerdere gemeenten;
3. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
4. De motivatie dient in het cv te worden verwerkt. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf.


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

5. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Ruimtelijke Ordening of een (Civiel) technische richting (20 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen een samenwerkingsverband van meerdere gemeenten als procesbegeleider of (senior-) projectleider op het gebied van de Openbare Ruimte bij een gemeentelijke instelling (40 punten);
7. Aantoonbare werkervaring als ambtelijk verantwoordelijk Projectleider van civiel technische projecten met omgevingsmanagement kenmerken (uitgelicht in het cv aan de hand van minimaal 2 referentie projecten) (30 punten);
8. Een maximum uurtarief van € 97,50 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.


Planning

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 2 augustus 2024 tussen 09.00 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 31 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.