Fraud Blocker Senior Projectleider Civiel deta-vast | Freelance Opdracht

Senior Projectleider Civiel deta-vast

Logo van de gemeente Pijnacker-nootdorp, met in elkaar verweven blauwe linten die een gestileerde 'p' en 'n' vormen naast de naam in blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 5610
Organisatie: Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Locatie: Pijnacker-Nootdorp
Uren per week: 36 uur
Tarief: €0 - €120 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: januari 2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 12-12-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente. Het inwoneraantal groeit de komende jaren van 55.000 naar 65.000. We werken aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, natuur, recreatie en voorzieningen. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die inspelen op warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk door de goede voorzieningen, het groen en de ligging tussen Den Haag en Rotterdam.

De organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers en heeft een informele cultuur met vertrouwen, waardering en ruimte voor ontwikkeling. Medewerkers zijn trots op hun werk.

Wij zoeken een senior projectleider civiel voor het team Civiel & Stedenbouw.

Opdracht
Voor de civieltechnische advisering en engineering van projecten, zoals woonrijp maken en herinrichting van de openbare ruimte, zoeken wij een ervaren projectleider. Taken zijn advisering, contracten opstellen en aanbesteden, aansturen van werkvoorbereiders en toezichthouders, en coördinatie van kabels en leidingen. Je werkt zelfstandig en in projectteams onder leiding van de projectmanager.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Opdrachtnemer is geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
2. ‘Bring your own device’: kandidaat brengt eigen telefoon inclusief abonnement en laptop mee;
3. Minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 8 jaar als civieltechnisch projectleider bij een gemeente;
4. Afgeronde mbo-4 opleiding civiele techniek;
5. Werkervaring in de afgelopen 5 jaar met gebiedsontwikkeling en infrastructurele werken bij een gemeente;
6. Beschikbaar vanaf 2 januari 2025 voor 36 uur per week gedurende de hele opdracht.

Gunningscriteria
7. Minimaal 7 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar als civieltechnisch projectleider bij een gemeente (35 punten);
8. Ervaring met samenwerkingsprocessen met diverse stakeholders, benoem een voorbeeld in het cv (20 punten);
9. Minimaal 5 jaar werkervaring in afgelopen 8 jaar met advisering en aanleg van woningbouw- en bedrijfslocaties (25 punten);
10. Kandidaat is bereid om na de initiële duur kosteloos in dienst te treden (motivatietekst in het cv, 15 punten);
11. Maximaal uurtarief: €120 exclusief btw en inclusief reiskosten (5 punten).

Vermeld in het cv duidelijk hoe u voldoet aan de genoemde criteria.

Competenties

  • Communicatief sterk (mondeling en schriftelijk);
  • Proactief;
  • Overtuigingskracht;
  • Klantgericht;
  • Oplossingsgericht;
  • Teamspeler;
  • Flexibel;
  • Resultaatgericht;
  • Kwaliteitsbewust.

Functieschaal
Deze functie valt in functieschaal 11, afhankelijk van de CAO van de opdrachtgever.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, voorzien van minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op alle werkdagen.

Overige informatie

  • De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
  • Opdrachtnemer moet geregistreerd staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Reactietermijn
U kunt reageren tot donderdag 12 december 2024, 09.00 uur.