Fraud Blocker Servicedesk Medewerker | Gemeente Westland | ZZP Opdrachten

Servicedesk Medewerker

Logo van gemeente westland met een gestileerde witte figuur die een ploeg trekt op een zwarte achtergrond, naast de naam in blauwe en groene blokken.

Aanvraagnummer: 4759
Organisatie: Gemeente Westland
Locatie: Westland
Uren per week: 40 uur
Tarief: €71,10 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 1 maand(en)
Sluitingsdatum: 06-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Bouw mee met de gemeente Westland. De gemeente Westland is met ruim 100.000 inwoners een van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is de gemeente Westland een belangrijke economische motor. Gemeente Westland biedt haar inwoners ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente. Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait!
Gemeente Westland is een uitdagende en eigentijdse werkgever die continu in ontwikkeling is. We zijn een actieve werkorganisatie met een prettige, informele sfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. Gemeente Westland is onderverdeeld in vier clusters: Dienstverlening, Beleid, Ruimte en Bedrijfsvoering.

Cluster Bedrijfsvoering
Dit cluster zorgt voor solide bedrijfsvoering. Het cluster voorziet in de informatiebehoefte, advisering, kaderstelling en ondersteuning van de andere clusters op alle taakvelden van bedrijfsvoering. Met de klantvraag centraal werken zij aan integrale oplossingen.

Team
Een van de onderdelen binnen I&A is de Servicedesk. Daar kunnen collega's terecht met vragen en problemen over hun werkplek en automatisering. De complexere vragen en problemen pakt de backoffice op. De backoffice beheert en verbetert de ICT-infrastructuur. Applicatiemanagement beheert een groot aantal applicaties binnen de organisatie en werkt aan een modern applicatiemanagementbeleid. Het informatiebeleid en management wordt ontwikkeld en bewaakt door onze informatie-, proces- en DIV-adviseurs, de ICT-architect en de project portfoliomanager. I&A werkt vanuit Naaldwijk waarin het Eigentijds Werken centraal staat.

Naar naast de ICT voor de gemeente Westland verzorgt team I&A ook de ICT voor de gemeente Midden Delfland. De gemeenten hebben hun eigen ICT-omgeving welke in de toekomst geconsolideerd zal worden.

Opdracht
Als onderdeel van het programma Eigentijdse ICT ben je verantwoordelijk voor het verhelpen van storingen, doorvoeren van aanpassingen en updates, vervangingstrajecten en nieuwe installaties ten behoeve van de Azure migraties. Je zorgt voor beschikbaarheid, performance en capaciteit van de systemen door monitoring, bewaking en proactief beheer.
Met de digitale ontwikkelingen blijft de ICT-omgeving in de aandacht. Jij wordt als eerste aanspreekpunt van de backoffice gepositioneerd en vindt het een uitdaging om de kwaliteit van de ICT-dienstverlening hoog te houden.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal €71,10 inclusief Flextender Fee en reiskosten, exclusief BTW.
2. Je bent bereid om buiten de reguliere kantoortijden bereikbaar te zijn en te werken;
3. Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding op het gebied van ICT;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Servicedeskmedewerker;

Gunningscriteria
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Servicedeskmedewerker (25 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het schrijven van werkinstructies (10 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met TopDesk (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met Active Directory, Exchange, Office (365), Windows 11 (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met Profiel reset uitvoeren via Register Editor en met inspoelen laptops (20 punten);
10. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Intune (10 punten).

Competenties

  • Teamspeler en fijne collega om mee samen te werken
  • Klantgericht en servicegericht
  • Oplossingsgericht
  • Begripvol
  • Stressbestendig

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8.

Benodigd aantal professionals
2.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag tot vrijdag (5 x 8 uur)

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 7 november 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk woensdag 6 november bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.

Overige informatie

  • De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
  • Het aantal te declareren uren mag het maximum van 1620 uur per jaar niet overschrijden.
  • ‘Indien de opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat deze in het handelsregister geregistreerd als zodanig (conform Waadi)’.
  • De voertaal binnen de gemeente is Nederlands, er wordt geacht dat de kandidaat hieraan kan participeren.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 6 november 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.