Fraud Blocker Sociaal werker participatie | Gemeente Achtkarspelen | ZZP

Sociaal werker participatie

Logo van de gemeente achtkarspelen, met gestileerde menselijke profielen in blauwe contouren boven de naam "achtkarspelen" in blauwe letters.

Aanvraagnummer: 7793
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Achtkarspelen
Locatie: Buitenpost
Uren per week: 28 per week
Tarief: 85 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 31-03-2025
Optie tot verlenging: 4 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 19-03-2025 23:59

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

Als Sociaal werker Participatie ondersteun jij actief de inwoners van de gemeente Achtkarspelen bij hun deelname aan de arbeidsmarkt en de maatschappij. Meedoen is daarbij de norm, werken het doel. Je voert daarvoor regie op een eigen caseload en op individuele casuïstiek.

Deze functie is ingeschaald in schaal 9 cao gemeenten.

De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.


Verantwoordelijkheden

Als Sociaal Werker Participatie ben jij degene die de inwoners van onze gemeenten begeleidt naar werk en maatschappelijke betrokkenheid. Met jouw deskundigheid en enthousiasme zet je de inwoner in zijn of haar kracht. Door jouw werk help je mee aan een inclusieve samenleving, waarbij iedereen de kans krijgt om een bijdrage te leveren en zichzelf te ontwikkelen.

Op hoofdlijnen gaat het om de volgende rollen en taken:

• Ondersteunen en stimuleren van inwoners die onder de Participatiewet vallen, om actief deel te nemen aan werk en/of maatschappelijke activiteiten;

• Bepalen van prioriteiten en ondernemen van acties op basis van de situatie van de inwoner;

• Samenwerken met collega’s en externe partijen om inzicht te krijgen waar prioriteiten liggen;

• Opstellen van plannen/plan van aanpak en deze aanpassen waar nodig, gebaseerd op de situatie van de inwoner; wat kunnen inwoners zelf of met ondersteuning uit hun eigen netwerk;

• Beslissen over de inzet van re-integratiemiddelen om de ondersteuningsbehoefte van de inwoner in te vullen;

• Je volgt de inwoner voor langere tijd en legt dit vast in het systeem;

• Je hebt affiniteit met inwoners die een indicatie beschut werk of banenafspraak


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 31 maart 2025 tot en met 30 september 2025 voor 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.De opdracht is voor 28 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week.De gesprekken vinden plaats op 24 maart 2025. We vragen hier rekening mee te houden.


Kwaliteit (eisen)

U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe.

U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina's A4 toe.

Kandidaat heeft een afgeronde hbo-opleiding relevant voor het opdracht.

Kandidaat heeft minimaal 2 jaar relevante en recente werkervaring in het ondersteunen en begeleiden van mensen richting participatie en werk in de afgelopen 5 jaar.

De kandidaat heeft ervaring in werken met de Participatiewet en met andere relevante wet- en regelgeving.

Kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.

De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.Is de aangeboden kandidaat een ZZP'er zoals hiervoor benoemd?


Prijs (eisen)

Maximaal: € 85,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Uitleg gunningscriteria

Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De EMVI komt als volgt tot stand:

prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria (wensen)

40 %

Mate van werkervaring bij een gemeentelijke organisatie.

40 %

Mate van ervaring als sociaal werker participatie.

20 %

Kennis van VSO/PRO


Het interview

Beschrijving (uitleg)

Als Inschrijver in de top 3 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.

Indien er geen klik is, of de kandidaten niet voldoen, houdt de opdrachtgever zich het recht voor om in gesprek te gaan met de kandidaten op plek ​4, 5 en 6.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.