Specialist jeugd

Aanvraagnummer: 10826
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Eindhoven
Locatie: Eindhoven
Uren per week: 32 - 36 per week
Tarief: 86 per uur
Duur van de opdracht: 5 maanden
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 02-06-2025
Optie tot verlenging: Ja
Sluitingsdatum: 20-05-2025 08:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten
Wil jij je inzetten voor de Jeugd van Eindhoven en hun ouders/verzorgers? Wij zoeken een gedreven collega voor de functie Specialist Jeugd.
Wat kom jij waarmaken voor Eindhoven?
• Je verricht onderzoek naar wat jeugdigen en/of gezaghebbenden nodig hebben aan 2elijnsondersteuning binnen de kaders van de Jeugdwet. Je werkt hierbij samen met generalisten van WIJeindhoven;
• Je inventariseert mogelijkheden en beperkingen in activiteiten en omgevingsfactoren en objectiveert;
• Je zorgt met samenwerkingspartners voor optimale- en verantwoorde maatwerkoplossingen voor jeugdigen/gezaghebbenden met opvoedingsvraagstukken die kunnen samenhangen met de psychische, cognitieve, motorische en/of sociaal- emotionele ontwikkeling van het kind;
• Je helpt tot een goede match te komen tussen de jeugdigen/gezaghebbenden en de zorgaanbieder;
• Je hebt contact met de jeugdigen, gezaghebbenden en generalisten om de ondersteuningsvraag te verhelderen, je besluit te communiceren en zo te werken naar oplossingen;
• Je rapporteert je bevindingen op heldere wijze en stelt een zorgvuldig besluit op over de in te zetten ondersteuning.
Collega: ”Met het organiseren van passende zorg voor de jeugdigen/gezinnen draag ik mijn steentje bij aan de toekomst van Eindhoven!”
Met wie doe je dat?
Je werkt in het Team Jeugd van de afdeling Servicebureau binnen het Sociaal Domein van de gemeente Eindoven. Deze afdeling onderzoekt, beoordeelt en verwerkt de aanvragen voor 2elijns (specialistische) zorg op het gebied van Wmo en Jeugd. De afdeling bestaat uit Wmo- en
Jeugdspecialisten, gedragswetenschappers en administratieve ondersteuning. Wij willen bij Jeugd groeien naar een vaste bezetting.
We werken nauw samen met de generalisten van WIJeindhoven. De generalist onderzoekt met de inwoner de ondersteuningsbehoefte en de mogelijke oplossingen in de 0e en 1ste lijn. Dit vormt het voortraject van de aanvraag die jij onderzoekt en beoordeelt. Jij bent vraagbaak en
samenwerkingspartner voor de generalisten en andere partners in het kader van 2elijns dienstverlening.
Hoe maak jij het waar?
• Je hebt een HBO-diploma Social Work, Pedagogiek of een aanverwante richting;
• Je bent in het bezit van een SKJ registratie;
• Je hebt kennis van de Jeugdwet;
• Je herkent signalen van veiligheidsrisico’s en weet hierin adequaat te handelen;
• Je hebt ervaring in het werken met jeugdigen en hebt kennis van de sociale kaart;
• Je bent communicatief vaardig en kan je zowel mondeling als schriftelijk goed uitdrukken, je Nederlands is goed;
• Je vindt het leuk om in een hectische omgeving en onder tijdsdruk te werken: je schakelt gemakkelijk tussen de verschillende taken en activiteiten en je kunt goed omgaan met een caseload.
Hoe maken wij jou blij?
Met een baan waarmee je impact hebt op de stad en de gemeente Eindhoven. En een informele organisatiecultuur, waar oog is voor een goede werk- en privébalans.
Ivm de wet DBA is deze aanvraag niet geschikt voor de invulling door een zzp-er
Kom jij het maken voor Eindhoven?
Wij maken samen Eindhoven. Een wereldspeler die barst van de kennis, creativiteit en kunde. En van de energie. Met diezelfde energie werken wij aan de stad van vandaag én de toekomst. Werken voor de gemeente Eindhoven is veelzijdig, concreet en heeft betekenis
Aanvullende informatie:
• Graag het cv in het NL aanleveren
• Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de Gemeenten cao. Deze inzet valt in schaal 9 - eind van de Gemeenten cao;
• Het is niet toegestaan een extra schakel toe te passen tussen de kandidaat en de leverancier die de kandidaat aanbiedt.
• Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.
• Het is niet toegestaan om een kandidaat in te huren die eerder in dienst is geweest van de Gemeente Eindhoven. (tussenperiode van twee jaar).
• Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe via de Portal. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening.
• De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.