Aanvraagnummer: 6849
Organisatie: Regio Gooi en Vechtstreek
Locatie: Bussum
Uren per week: 28 tot 32 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 17-02-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 05-02-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Organisatie
De Regio Gooi en Vechtstreek is het samenwerkingsverband van Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Eemnes en Wijdemeren. Wij bestaan uit de volgende organisatieonderdelen: Beleid en Bestuur, Maatschappelijke Dienstverlening, Inkoop en Contractbeheer, Gemeentelijke Gezondheidsdienst, Onderwijs en Werk, Grondstoffen en Afvalstoffendienst, Concernstaf Bedrijfsvoering en de Regionale Ambulancevoorziening. Er zijn ca. 500 medewerkers in dienst bij onze organisatie.
Het team HR valt binnen de Concern Staf Bedrijfsvoering (zoals ook Informatie en Automatisering, Juridische Zaken, Financiën en Facilitair). De CS Bedrijfsvoering zorgt ervoor dat de rest van de organisatie kan werken en zich kan concentreren op haar kerntaken. Daarvoor levert het een breed scala aan ondersteunende diensten. Aan hospitality, flexibiliteit en teamwork hechten wij veel waarde bij de CS Bedrijfsvoering.
Opdracht
De opdracht omvat diverse aspecten. 1) Ondersteunende werkzaamheden, zoals inhuurtrajecten, arbeidsvoorwaardengesprekken, en ondersteuning aan lopende HR-projecten, waarbij afstemming plaatsvindt in goed overleg met de HR-adviseurs 2) je bent projectleider voor het project onboarding en offboarding. Dit project start dit jaar en moet volledig vorm krijgen. Hier zal gemiddeld een dag in de week voor nodig zijn. 3) Optimaliseren werkproces inhuur medewerkers. 4) Het toetsen van screeningsprofielen VOG van diverse kritische functies in ons HR21 functiehuis. 5) het opstarten van enkele functieherwaarderingstrajecten dmv taakinventarisaties 6) projectmatige werkzaamheden op het terrein van in- door- en uitstroom zoals mogelijk het geven van korte workshops in het kader van de nieuwe werving & selectiemodule aan management.
Vereisten
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van HR of Bedrijfskunde;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider op het gebied van HR;
3. Aantoonbare werkervaring met procesverbeteringen (licht dit duidelijk toe in het cv);
4. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel. De opdrachtgever stelt een laptop beschikbaar.
Gunningscriteria
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als HR-adviseur (40 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente en/of overheidsinstelling (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met organisaties in gemeentelijke samenwerkingsverbanden (10 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met HR-projecten binnen een gemeente (30 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Je bent initiatiefrijk en service- en organisatiebewust (belangen van de klant, maar binnen de kaders van de cao).
- Je bent goed in staat om HR-processen te overzien (helicopterview), hierover proactief te adviseren en signaleren, en weet wanneer in te grijpen of bij te sturen.
- Je hebt ervaring op het gebied van veranderingsprocessen en de dynamiek binnen onze organisatie is voor jou een uitdaging.
- Communicatief vaardig – mondeling en schriftelijk, bijvoorbeeld voor het opstellen van beleidsstukken.
- Je bent verbindend, hebt visie op HR (organisatie) vraagstukken en beschikt over sterk ontwikkeld analytisch vermogen.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende dagen: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 12 februari 2025 van 09.00 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 10 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 5 februari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.