Strippenkaart Beheer Topdesk

Aanvraagnummer: 12014
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW)
Locatie: Utrecht
Uren per week: 4 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 01-07-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 13-06-2025 08:30
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Opdrachtomschrijving
Beheer belegd bij Technisch en Functioneel Applicatiebeheer van ICT en is een kwetsbaarheid gecreëerd, omdat de vraag de beschikbare capaciteit en/of kennisniveau kan overtreffen. Om deze kwetsbaarheid te ondervangen wil de IvhO een strippenkaart inkopen bij een bedrijf met diepgaande functionele en technische kennis van Topdesk. We zien de volgende invulling voor ons:
- Ondersteuning voor periodieke planmatige wijzigingen.
- In overleg worden kleine problemen opgelost en worden kleine aanpassingen doorgevoerd.
- Incidentele ondersteuning (correctief) bij verstoringen in de werking van Topdesk, waarbij de IvhO een inspanningsverplichting vanuit de leverancier wenst te hebben.
- De kans bestaat dat de inzet beperkt is. Vandaar dat minimaal 8 uur per maand gedeclareerd kan worden, zodat kennisbehoud van de omgevingen gegarandeerd is.
- De werkzaamheden ikv deze strippenkaart mogen door meer dan 1 persoon uitgevoerd worden zolang de eisen met betrekking tot het functionele deel en het technische deel gedekt worden. Dus als er meer dan één kandidaat wordt aangeboden, moet de combinatie voldoen aan de gestelde eisen.
Eisen
- Functionele kennis van recente versies van Topdesk
- Technische kennis van recente versies van Topdesk
- Ervaring met plannen realiseren en implementeren van wijzigingen in Topdesk
Achtergrond opdrachtvan Topdesk KVI zijn de vertrouwensinspecteurs. Misstanden binnen het onderwijs komen bij de vertrouwensinspecteurs terecht. Deze worden geregistreerd in een afgeschermde en ge-encrypte omgeving van Topdesk. Gebruikers van Topdesk SaaS zijn ICT, Servicelevelmangement en het Servicecentrum. In Topdesk SaaS worden meldingen geregistreerd die betrekking hebben op de ICT- en facilitaire dienstverlening.
Eisen
Topdesk
Functionele kennis van recente versies van Topdesk Technische kennis van recente versies van Topdesk Ervaring met plannen realiseren en implementeren van wijzigingen in Topdesk
Wensen- Werkervaring binnen de overheid is een pré
Competenties- Pro actief - Ruime ervaring met dit soort werkzaamheden - Goede communicatieve vaardigheden