Fraud Blocker Supervisor Meld -en Informatiecentrum (MIC) | ZZP Opdracht

Supervisor Meld -en Informatiecentrum (MIC)

Logo van Leidschendam-Voorburg met een kroon, drie golven en een vlam in een gouden kleurstelling, met daarnaast de naam van de gemeente geschreven.

Aanvraagnummer: 5718
Organisatie: Gemeente Leidschendam-Voorburg
Locatie: Leidschendam-Voorburg
Uren per week: 32 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo Spoedig Mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 17-12-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Werken bij Leidschendam-Voorburg
Gemeente Leidschendam-Voorburg is een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. We werken met zo’n 680 mensen aan de gezamenlijke ambitie om ons te ontwikkelen naar een wendbare en sensitieve organisatie. We stellen onze inwoners en maatschappelijke opgaven centraal en zijn een zelfbewuste samenwerkingspartner voor lokale en regionale partners. We doen dat door verbinding te maken, vertrouwen te geven en verantwoordelijkheid te nemen.

Afdeling
Werken voor het KCC is werken voor het gezicht van Leidschendam-Voorburg. Van het aanvragen van een rijbewijs tot een complex vergunningstraject voor een evenement, dit gebeurt allemaal bij het KCC. Hier worden klanten geholpen zoals zij geholpen willen worden: aan de balie, telefonisch en online. Dé afdeling waar je direct van betekenis kunt zijn.

Het Meld- en Informatiecentrum (MIC) is de plek waar inwoners terechtkunnen met uiteenlopende vragen. Hier vindt het eerste klantcontact plaats. Bij het MIC beantwoorden collega’s zo'n 70% van de inkomende telefonie zelf zonder door te verbinden. Het MIC is een belangrijke schakel in de communicatie tussen de gemeente en haar inwoners.

Opdracht
Als Supervisor draag je verantwoordelijkheid voor de dagelijkse gang van zaken binnen het MIC. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers van het MIC. Je bewaakt de bezetting en aanwezigheid (verlof en vakantie), zorgt voor de werkverdeling en werkbeheersing, en bewaakt de voortgang, processen en werkafspraken. Je bent verantwoordelijk voor de continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening.

Kortom, je:

  • Verzorgt de aansturing van medewerkers en bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening;
  • Monitort en coacht de medewerkers op gespreksvoering en kwaliteit;
  • Instrueert en werkt nieuwe medewerkers in;
  • Levert input over het functioneren van de medewerkers voor functioneringsgesprekken;
  • Controleert en geeft aanwijzingen over de werkzaamheden wat betreft naleving van regels en afspraken;
  • Neemt complexe vraag- of klachtgesprekken over van medewerkers en handelt deze af;
  • Signaleert en analyseert knelpunten en vertaalt dit naar voorstellen;
  • Neemt deel aan projecten om werkprocessen te verbeteren of nieuwe producten te implementeren;
  • Onderhoudt contact met andere afdelingen over kwaliteit en bereikbaarheid binnen de organisatie.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. BYOD: Kandidaten dienen zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement en een laptop met USB-C docking mee te nemen;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als Supervisor of Coördinator bij een KlantContactCentrum (KCC).

Gunningscriteria
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Supervisor bij een KCC (30 punten);
4. Bereid om alle werkdagen op kantoor te werken (15 punten);
5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met het inwerken en coachen van medewerkers (15 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Supervisor bij een gemeentelijk KCC (20 punten);
7. Beschikbaar per 9 januari 2025 voor 32 uur per week (5 punten);
8. Aantoonbare ervaring met het verbeteren van werkprocessen binnen een KCC, toegelicht met een concreet voorbeeld (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre de kandidaat aan het profiel voldoet.

Competenties
- Coachend;
- Plannen en organiseren;
- Analytisch vermogen;
- Kwaliteitsgerichtheid.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in schaal 9 volgens de CAO van de opdrachtgever.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s in het Nederlands, inclusief minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Alle werkdagen op kantoor. Verplichte aanwezigheid op dinsdag, donderdag en vrijdag.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 19 december 2024. Kandidaten ontvangen uiterlijk woensdag 18 december 2024 bericht.

Overige informatie
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
Bij levering van personeel dient de opdrachtnemer geregistreerd te zijn als een bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Reactietermijn
U kunt reageren tot dinsdag 17 december 2024.