Tactisch planner

Logo van reinigingsbedrijf midden nederland met het acroniem "rmn" in blauw met een afbeelding van een gele en blauwe abstracte vorm.

Aanvraagnummer: 4332
Organisatie: RMN (Reinigingsbedrijf Midden Nederland)
Locatie: Reinigingsbedrijf Midden Nederland
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Groningen
Startdatum: Zo spoedig mogeliijk
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 15-10-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
RMN is in 2000 gestart als inzamelings- en reinigingsbedrijf van de gemeente Soest en Zeist. Momenteel zijn er 6 gemeenten (Baarn, Bunnik, IJsselstein, Nieuwegein, Soest en Zeist) aangesloten bij de gemeenschappelijke regeling RMN. De zes gemeenten zijn eigenaar en vertegenwoordigd in het algemeen en dagelijks bestuur. Met ruim 180 collega’s bedienen wij zo’n 111.000 huishoudens.
RMN levert producten en (advies)diensten die direct gerelateerd zijn aan:
- het inzamelen van grondstoffen en restafval huis aan huis;
- het inzamelen van grondstoffen en restafval via recyclestations;
- het beheren van een schone, hele en veilige buitenruimte.

Missie
RMN is voor de deelnemende gemeenten de vanzelfsprekende samenwerkingspartner voor inzameling van grondstoffen en restafval en een schone, hele en veilige buitenruimte. Wij zijn de afval- en grondstoffenexpert, opereren zelfbewust en dragen actief bij aan circulaire doelen en duurzaamheidsdoelen.

Visie
Een duurzame en mooie leefwereld. RMN vervult in de regio een actieve rol. Wij zijn een maatschappelijke en innovatieve onderneming die afval en grondstoffen inzamelt. Daarnaast zetten wij ons continu in voor een schone, hele en veilige buitenruimte. Op deze wijze levert RMN een bijdrage aan een mooie en duurzame leefomgeving. De bedrijfsvoering is efficiënt en transparant, de organisatie betrouwbaar en professioneel.
Medewerkers zijn deskundig en dienstbaar. De inwoners, deelnemers en medewerkers zijn trots op RMN.

Kernwaarden
RMN onderscheidt vier kernwaarden:
- Wendbaar & innovatief: RMN opereert slim en duurzaam, met oog voor de toekomst;
- Efficiënt: RMN stuurt slim op kosten en voert kerntaken tijdig uit;
- Professioneel & samenwerkingsgericht: RMN medewerkers zijn vakmensen en werken effectief samen;
- Maatschappelijk betrokken: RMN zet zich in voor maatschappelijke en duurzame doelen en is regionaal geworteld.

Taken en verantwoordelijkheden:
- Verantwoordelijk voor de middellange termijn planning voor alle RMN vestigingen;
- Efficiënte inzet van medewerkers, materieel en materiaal door middel van capaciteitsplanning;
- Opstellen van een inzamelschema en afstemmen met de vestigingen;
- Opstellen van diverse forecasts en verantwoordelijkheid voor de jaarforecast;
- Opstellen en beheren van roosters in afstemming met teamcoaches;
- Sparringpartner voor de onderhoudsplanning;
- Input leveren voor optimalisatie van inzamelroutes;
- Nauw samenwerken met teamleiders en teamcoaches;
- Verantwoordelijk voor continue verbetering van de planningswerkzaamheden;
- Functionele aansturing collega planner(s).

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Een afgeronde HBO opleiding in de richting van logistiek;
2. Minimaal 2 jaar werkervaring op tactisch en/of strategisch planningsniveau;
3. Sterke vaardigheden in data-analyse en gebruik van Excel of andere software;
4. Ervaring met het opzetten van planningsstructuren en workforceplanning;
5. BYOD: voor deze opdracht moet de kandidaat eigen laptop en telefoon gebruiken.

Gunningscriteria
6. Werkervaring met planningsfuncties binnen afvalverwerking, logistiek of transport (30 punten);
7. Ervaring met personeelsplanningen en managen van fluctuaties in personeelsbehoefte (30 punten);
8. Kennis van data-analyse en rapportage voor besluitvorming en optimalisatie (25 punten);
9. Werkervaring met focus op resultaat en implementeren van verbeteringen (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre de kandidaat aan het profiel voldoet.

Functie specifieke competenties
- Flexibel;
- Resultaatgericht;
- Analytisch vaardig;
- Verantwoordelijkheidsgevoel;
- Goede communicatieve vaardigheden;
- Probleemoplossend vermogen;
- Conflicthantering;
- Proactief.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze schaal is verbonden aan de desbetreffende CAO inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
Gesprekken zijn gepland op maandag 21 oktober 2024, van 09:00 tot 12:00 uur. Uitgenodigde kandidaten ontvangen uiterlijk op donderdag 17 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht.

Overige informatie
- Afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet dit in het handelsregister zijn geregistreerd (conform Waadi).

Reactietermijn
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 15 oktober 2024, 09:00 uur.