Teamleider Centraal Magazijn

Logo van UMC Utrecht met een gestileerd blauw zonnestralenontwerp met een centrale "U" en de tekst "UMC Utrecht" rechts.

Aanvraagnummer: 13667
Contractvorm: Detachering ZZP
Organisatie: UMC Utrecht
Locatie: Utrecht
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 2 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-07-2025
Optie tot verlenging: afhankelijk van sollicitatieprocedure mogelijkheid tot verlenging
Sluitingsdatum: 02-07-2025 16:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten



Als teamleider logistiek stuur je het team Centraal Magazijn aan binnen de afdeling Facilitair van het UMC Utrecht. Samen met dit team ben je verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van materialen in het hele ziekenhuis. Binnen het Centraal Magazijn ontvangen en sorteren we leveringen, slaan we deze op en verzenden we ze naar locaties van het UMC Utrecht. Als teamleider stuur je de medewerkers van het team aan.

Jouw werkzaamheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding, werkverdeling en doet daarin adhoc aanpassingen als de omstandigheden daarom vragen.
  • Je zorgt ervoor dat jouw team de opslag en verwerking van de goederen volgens de afgesproken procedures en veiligheidseisen uitvoert.
  • Je voert gesprekken met collega’s en begeleidt dagstarts en stemt processen af binnen de hele keten van de supply chain.
  • Samen met de Teamleider supply chain support beheer je het externe Centrale Magazijn en mede contactpersoon voor de verhuurder van het pand over  onderhoud en reparaties.
Vereisten / Knock-out criteria
  1. Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk en evt fee kosten).
  2. De kandidaat heeft ervaring in een logistieke omgeving (warehouse).
  3. De kandidaat heeft minimaal 5 jaar leidinggevende ervaring.
  4. De kandidaat heeft ervaring met ERP of warehouse systemen.

Gunningscriteria / Wensen
  1. De kandidaat heeft ervaring in een grote of complexe organisatie.
    • Ja (5 Punten)
    • Nee (0 Punten)