Aanvraagnummer: 6626
Organisatie: Gemeente Lochem
Locatie: Lochem
Uren per week: 32-36
Tarief: €90 - €125 per uur
Duur van de opdracht: 5 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 03-03-2025
Optie tot verlenging: 2 keer 3 maanden
Sluitingsdatum: 31-01-2025 23:59
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Het team Financiën bevindt zich aan de vooravond van een organisatorisch verandertraject. De stip aan de horizon is bekend, maar hier moet nog wel concrete invulling aan gegeven worden en het team moet zich vanuit de huidige situatie gaan ontwikkelen naar een nieuwe structuur en taakvolwassenheid.
Daarnaast blijft de winkel gewoon open, en moet het team ook operationeel aangestuurd blijven.
Daarmee is de opdracht tweeledig:
- het team begeleiden bij het bereiken van de 'stip op de horizon'
- dagelijkse operationele aansturing
Verantwoordelijkheden
- leiden veranderingstraject inclusief inhoudelijke concretisering 'stip op de horizon'
- opstellen Strategisch Personeelsplan voor het team, inclusief 9-grid meting en bijbehorende individuele ontwikkelpunten van teamleden
-dagelijkse aansturing, waaronder HR taken (vacaturebeheer, verzuimbegeleiding, personeelsontwikkeling etc) en budgetbeheer van het team
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 3 maart 2025 tot en met 29 augustus 2025 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Ervaring met het leiden van veranderingstrajecten Ervaring met het aansturen van teams Financieel-inhoudelijke ervaring
HBO+, bij voorkeur in een bedrijfskundige, bestuurlijke of financiële richting.
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 50 %
Gewicht van kwaliteit : 50 %
Top
Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De BKPV komt als volgt tot stand:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100
, maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria Kwaliteit
20 %Aanvullende opleidingen op het gebied van verandermanagement.
40 %Ervaring met leidinggeven en sturing geven aan verandering in een ambtelijke organisatie.
40 %Kennis van financiële processen en bijbehorende rollen (P&C cyclus)
Gunningscriterium Prijs
Minimaal: € 90,00
Maximaal: € 125,00
Competenties te toetsen in interviewfase
1. Projectmatig werken
2. Daadkracht
3. People management
Interviewfase
Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.
Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.
De interviews zullen plaatsvinden in de week van 10 februari. Gelieve hier rekening mee te houden.