Fraud Blocker Teamleider service center

Teamleider service center

Logo van kvk met opvallende letters in donkergroenblauw.

Aanvraagnummer: 1015
Organisatie: Kamer van Koophandel
Locatie: Utrecht
Uren per week: 32 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 1-6-2024 t/m 1-10-2024
Regio: Utrecht
Startdatum: 1-6-2024
Optie tot verlenging: 1 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 06-05-2024 09:30

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Voor de KVK vestiging in Amsterdam zoeken wij een bevlogen en enthousiaste Teamleider Service Center. Een gedreven coachend leider die op inspirerende en motiverende wijze de collega’s in het Service Center Team begeleidt in hun zakelijke en persoonlijke ontwikkeling. De vestiging in Amsterdam herbergt twee teams met gezamenlijk circa 50 medewerkers, deels op uitzendbasis. Als interim teamleider werk je nauw samen met je collega teamleider bij de aansturing van de twee teams. De cohesie tussen deze twee teams is voor ons van grote waarde.

De kandidaat dient bereid te zijn om incidenteel te reizen naar andere vestigingen voor andere teams.

Wat ga je doen?
Je motiveert en daagt jouw teamleden uit om verantwoordelijkheid te nemen voor hun werk, loopbaan en inzet. Jouw primaire focus ligt op jouw teamleden en de teamdynamiek. Je hebt een warm hart voor mensen en weet een goede balans te vinden tussen zakelijke doelen en persoonlijke mogelijkheden. Je motiveert de collega’s om het maximale uit zichzelf te halen en stimuleert hun ontwikkeling. Als de situatie daarom vraagt, ga je een lastig gesprek niet uit de weg, maar grijpt dit juist op tactvolle wijze aan. Je bent transparant en communiceert helder. In hectische situaties houd je het hoofd koel, stel je prioriteiten en houd je focus. Je zorgt voor betrouwbare en zorgvuldige verslaglegging. Als teamleider maak je deel uit van het landelijke team van 7 teamleiders die met elkaar de dienstverlening aan ondernemers optimaliseren door projectmatig verbeteringen door te voeren. De teamleiders worden aangestuurd door de operational lead.Teamleiders zijn gewend om hun team zowel op locatie als op afstand (hybride werken) te begeleiden. Elke maandag komen de teamleiders samen in Utrecht voor onderlinge afstemming. Op de teamdagen (woensdag en donderdag) ben je op kantoor in Amsterdam.

We stimuleren een open cultuur waarin de medewerkers ruimte krijgen om zich te ontwikkelen. Werkplezier staat hoog in het vaandel maar we zien ook graag dat medewerkers hun verantwoordelijkheid pakken. Dat vraagt om een teamleider die hen de vrijheid en het vertrouwen biedt om te kunnen excelleren. In de teamsamenstelling vormt diversiteit een belangrijk aspect, wij spiegelen ons daarin aan de maatschappij, de ondernemers die wij met informatie en advies van dienst zijn.

Wat vragen wij?
Je bent in staat om de kwaliteit van het werk te bewaken en de teamleden te faciliteren de doelstellingen te behalen. Je hebt een brede blik en zoekt naar kansen voor (de leden van) dit team in de toekomst en draagt deze breed uit. Je bent benaderbaar, legt makkelijk contact met jouw teamleden en onderhoudt deze ook zorgvuldig. Je kijkt voortdurend kritisch naar het werk en de processen, zoekt naar manieren waarop dit slimmer kan, onderneemt initiatieven en neemt actie om dit tot stand te brengen. Je stimuleert en biedt ruimte aan de ontwikkeling en samenwerking binnen het team, maar ook bij andere teams. Het is jouw streven om de toegevoegde waarde van dit team binnen KVK continu te vergroten.
Analytisch vermogen
Onderzoekt, herkent en begrijpt de belangrijkste elementen van vraagstukken en hun onderlinge samenhang.

Overzicht
Overziet de delen en het geheel van ontwikkelingen, vraagstukken, gegevens, opdrachten en projecten en begrijpt hoe deze elementen met elkaar samenhangen. Kan dit inzicht op effectieve manier vertalen naar handelen.

Overtuigingskracht
Is in staat draagkracht te creëren en weet anderen ertoe te brengen een standpunt, idee, advies of plan te accepteren en/of over te nemen.

Sturend vermogen

Is in staat om richting en sturing te geven aan een of meerdere medewerkers om de afdelingsdoelen te realiseren.

Visie
Vormt zich een beeld van de huidige situatie en relevante toekomstige ontwikkelingen en vertaalt deze in beleid op lange termijn voor de organisatie

De competenties worden tijdens het interview getoetst.

Let op!: Voorafgaand aan de beoordeling van uw aanbieding wordt deze getoetst op volledigheid en geldigheid aan de hand van de in de uitvraag gestelde eisen en de informatie in het CV. Indien gestelde eisen niet aantoonbaar in het cv zijn te herleiden dan zal deze eis in het antwoord van uw aanbieding worden aangepast. Het resultaat daarvan is dat uw aanbieding of lager scoort in de ranking of terzijde wordt gelegd. U ontvangt hierover een gemotiveerd bericht.

Opleiding

Kandidaat heeft minimaal een afgeronde hbo opleiding

Ervaring

Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 7 jaar) en minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring als teamleider in een soortgelijke rol

Ervaring

Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 7 jaar) en minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met klantcontact

Ervaring

Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met het begeleiden van meerdere teams
Weging prijsdeel: 30 %

Ervaring

Kandidaat heeft ... jaar ervaring met werken bij soortgelijke overheidsorganisaties
  • 0 tot 3 jaar (10 %)
  • 3 tot 5 jaar (15 %)
  • 5 jaar of meer (25 %)
Weging: 25 %

Kennis

Afgeronde opleiding is op het gebied van Klantcontact/Verandermanagement
Weging: 25 %

Interview

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Het interview heeft een tweeledig doel.

Allereerst toetsen we de kennis en ervaring van de kandidaat. Basis hierin vormt het eerder ingediende CV in relatie tot de uitvraag. Een negatieve afwijking leidt tot bijstelling van de eerdere beoordeling die heeft geleidt tot de uitnodiging voor het interview en kan leiden tot uitsluiting van de verdere procedure.

Vervolgens gaan we met de kandidaat in gesprek om te toetsen hoe de benodigde competenties terugkomen in de manier hoe hij/zij binnen de opdracht het werk zal gaan doen en wat hij/zij aan vaardigheden meebrengt om dit juist te doen.

Zeer goed 20% – Naar het oordeel van het beoordelingsteam sluiten de competenties van de Kandidaat zeer goed aan in relatie tot de opdracht. Alle elementen en aspecten van de competenties zijn volledig inhoudelijk aansprekend en zeer goed beantwoord. Er worden inhoudelijke specifieke relevante bijzonderheden besproken door de Kandidaat die volledig aansluiten bij de opdracht van KVK.

Goed 10% – Naar het oordeel van het beoordelingsteam sluiten de competenties van de Kandidaat goed aan in relatie tot de opdracht. De meeste elementen en aspecten van de competenties zijn inhoudelijk aansprekend en goed beantwoord. Er worden inhoudelijk specifieke en relevante bijzonderheden besproken door de Kandidaat die goed aansluiten bij de opdracht van KVK.

Voldoende 3% – Naar het oordeel van het beoordelingsteam sluiten de competenties van de Kandidaat voldoende aan in relatie tot de opdracht. De elementen en aspecten van de competenties zijn voldoende beantwoord. Er worden geen inhoudelijke specifieke relevante bijzonderheden besproken door de Kandidaat die duidelijk aansluiten bij de opdracht van KVK.

Onvoldoende 0% – Naar het oordeel van het beoordelingsteam sluiten de competenties van de Kandidaat zeer beperkt aan in relatie tot de opdracht. Niet alle elementen en aspecten van de competenties zijn voldoende beantwoord. De Kandidaat geeft naar het oordeel van het beoordelingsteam te weinig of geen inhoudelijk antwoord op de gestelde vragen.


Weging: 20 %

Start publicatie tender: 25-04-2024

Sluiting inschrijving tender: 06-05-2024

Cv beoordeling: 06-05-2024

Gesprekken: tussen 09-05-2024 en 15-05-2024

Gunningsbesluit: 15-05-2024

Voorlopige gunning: 15-05-2024

Startdatum: 01-06-2024