Aanvraagnummer: 7701
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Zwolle
Locatie: Zwolle
Uren per week: 32 per week
Tarief: 130 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Overijssel
Startdatum: 15-04-2025
Optie tot verlenging: 1x12 maanden
Sluitingsdatum: 17-03-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! āUitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Zwolle mag gƩƩn arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Zwolle. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is'.
Organisatie
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op ākwaliteit van levenā. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig. We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen.
In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We zijn een organisatie, waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.
Opdracht
Je team
De afdeling Veiligheid (ruim 60 medewerkers en een flexibele schil) is verdeeld in vier teams: Toezicht Openbare Ruimte (TOR), Markten en Havens, Vergunningen, en Openbare Orde en Veiligheid. De teams worden aangestuurd door twee teamleiders. Samen met onze inwoners, ondernemers en professionele partners in de stad werken we dagelijks aan de veiligheid in Zwolle. We zoeken Ć©Ć©n teamleider voor TOR en Markten en Havens.
Team Toezicht Openbare Ruimte bestaat in de huidige vorm sinds 2020. Het team ziet toe en handhaaft op de naleving van lokale regelgeving en een aantal wetten in de openbare ruimte. Ons werk gaat over thema's als afval, horeca, jeugdoverlast, evenementen, betogingen en ondermijning. Dit doen we zoveel mogelijk wijkgericht en samen met verschillende partners. Het team bestaat uit 19 medewerkers: boa's, stadsdeelboa's en boa-coƶrdinatoren. Team Markten en Havens bestaat uit 4 markt- en havenmeesters. Zij zien toe op de markten en standplaatsen, de beroeps- en recreatiehavens en de ligplaatsen.
Opdracht
Jij geeft leiding aan zoān 25 betrokken professionals. Als teamleider weet je precies wat je team nodig heeft om optimaal te blijven presteren. Je zorgt voor een goede balans tussen werkdruk en werkplezier en hebt een goed oog voor de diversiteit aan mensen en talenten in je team. Je bent verantwoordelijk voor de volledige personeelscyclus van je teamleden. Hoewel je op resultaat stuurt, begrijp je dat de mensen achter het werk centraal staan. Je bent zichtbaar op de werkvloer en dicht bij je team, zodat je snel kunt inspelen op problemen en je medewerkers de steun kunt bieden die ze nodig hebben.
Je zorgt dat het team koersvast en wendbaar is en steeds in kan spelen op in- en externe ontwikkelingen. Je stelt prioriteiten, maakt afspraken, en zorgt dat de basis op orde is en blijft. Je bent aanspreekpunt en sparringpartner voor in- en externe partners en medewerkers, en klankbord als het gaat om hoe medewerkers hun werk doen. Daarnaast heb je goed overzicht van de mogelijkheden en capaciteit van het team en kun je dit helder en onderbouwd overbrengen aan het bestuur en de directie.
Je zorgt voor de implementatie van de nieuwe werkwijze zoals dat met het team is afgesproken.
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als leidinggevende van de boa's;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met organisatie- en verandermanagement (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv);
Gunningscriteria
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als leidinggevende van de boa's binnen een gemeentelijke instelling (50 punten);
5. Aantoonbare kennis van veiligheids- en leefbaarheidsvraagstukken (40 punten);
6. Uurtarief maximaal ā¬130,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Situationeel leiderschap;
- Integer, stevige gesprekspartner, gaat voor het algemeen belang de confrontatie niet uit de weg;
- Heeft goede communicatieve vaardigheden en kan makkelijk verbinding leggen;
- Kan vanuit het grotere geheel kijken naar diverse opgaven;
- Daadkrachtig en besluitvaardig, sensitief en weet medewerkers te inspireren en enthousiasmeren;
- Beschikt over strategisch vermogen en bestuurlijke sensitiviteit.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 paginaās, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja, maar voor deze functie is nabijheid heel belangrijk, dus veel op kantoor.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma t/m vrij (tijden in overleg).
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 19 maart 2025 van 15.00 tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 18 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 17 maart 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.