Aanvraagnummer: 4639
Organisatie: Gemeente Hardenberg
Locatie: Hardenberg
Uren per week: 12-16 uur uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 06-11-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een geweldige plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft Hardenberg groeien. We hebben inmiddels meer dan 62.935 inwoners.
We willen Hardenberg verder laten groeien tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.
Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega's. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.
Opdracht
We zijn op zoek naar een technisch projectleider. Onder de eindverantwoordelijkheid van de strategisch informatiemanager ben jij verantwoordelijk voor de technische realisatie van de nieuwe KCC-applicatie en de integratie met Microsoft Teams. Je zit ook een aantal werkgroepen voor en werkt nauw samen met onze informatiemanager, programmamanager Dienstverlening, IT-organisatie en diverse afdelingen en ketenpartners.
Om tot een succesvolle uitvoering te komen, zoeken we specifieke kennis en ervaring op het gebied van (implementeren van) nieuwe telecommunicatie oplossingen, vooral Omnichannel KCC-applicaties in combinatie met Microsoft Teams Phone.
In onze aanpak voor de implementatie van deze complexe ICT-voorzieningen hanteren we enkele leidende principes:
- We maken gebruik van bewezen, gecertificeerde oplossingen.
- De dienstverlening aan onze inwoners en ondernemers staat centraal; medewerkers met direct klantcontact zijn optimaal toegerust.
- We werken zo transparant en objectief mogelijk.
- We investeren in communicatie en opleiding en letten op het adopteren van veranderingen binnen onze organisatie.
Werkzaamheden vanuit de rol van technisch projectleider:
- Coördineren van de scope van beide projecten en aansturen van projectleiders van leveranciers.
- Totstandkoming van het functioneel ontwerp coördineren.
- Opstellen van een gedegen testplan met diverse teams en coördineren van de uitvoering.
- Realisatie van nieuwe oplossingen binnen het ICT-domein van de gemeente en met de beoogde leveranciers coördineren.
- Afstemmen met changemanagement tijdens de realisatie.
- Ondersteunen van de organisatie bij de adoptie van bellen met Teams.
Op te leveren resultaten:
- Een ingerichte nieuwe KCC-applicatie.
- Een geïmplementeerde applicatie voor het KCC en relevante organisatieonderdelen met veel klantcontact.
- MS Teams Phone geïmplementeerd als kantoortelefonieplatform voor de organisatie.
- Opgeleide medewerkers voor functioneel beheer en onderhoud.
- Afgerond adoptietraject voor de nieuwe onderdelen.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring als technisch projectleider in de afgelopen 10 jaar op het gebied van KCC-implementatie.
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider op het gebied van IT binnen een gemeentelijke instelling.
3. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau.
Gunningscriteria
4. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider binnen een gemeentelijke IT-instelling (35 punten).
5. Aantoonbare kennis van Microsoft Phone (10 punten).
6. Aantoonbare kennis van Omnichannel KCC-oplossingen (10 punten).
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als technisch projectleider in de afgelopen 10 jaar met (technische) implementatie van moderne telecomoplossingen (25 punten).
8. Werkervaring met het coördineren en realiseren van nieuwe oplossingen binnen een gemeentelijk ICT-domein (15 punten).
9. Werkervaring met aanbestedingen voor telefonie in de overheid (5 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de door u aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12 volgens de CAO van de opdrachtgever.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Hybride werken is mogelijk.
De opdracht wordt vervuld op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag.
Planning
De gesprekken zijn gepland op woensdag 11 november 2024. Kandidaten ontvangen uiterlijk vrijdag 8 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatie
- Er wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd.
- Een geheimhoudingsverklaring is nodig.
- Een uittreksel Handelsregister (KvK) is vereist.
- Een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) is noodzakelijk.
- Indien personeel ter beschikking wordt gesteld, moet de opdrachtnemer in het Handelsregister staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (volgens Waadi).
De reactietermijn voor deze opdracht loopt tot woensdag 6 november 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.